contact gehad met ziggo over 2de next kastje is onmogelijk zeggen ze
Is alleen mogelijk voor zakelijke gebruikers
Mijn zoon heeft eigen bedrijf en heeft 2 next kastjes bij zijn abonnement van 45 euro ik heb een abonnement van 92 euro en kan geen 2de krijgen dus na lang heen en weer gepraat abonnement met ingang van 30 juni opgezegd tevens het zelfde gebeurt bij mijn schoonmoeder gisteren die hadden ze wel een 2de next BELOOFD maar stuurde een humax
Weer lang aan telefoon gezeten maar conclusie ook dit abonnement gaat opgezegd worden
Vind dit een rare zakelijke instelling klanten van 45 euro wel 2de next klanten van 90 euro niet
Dus ziggo nu 2 klanten kwijt hoop dat er meerdere mensen mijn voorbeeld volgen zodat ziggo eens gaat nadenken over hun beleid
Ze konden mij ook niet vertellen waarom zakelijke klanten er 2 nodig hebben enige antwoord was is ons beleid
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @rico12345
Of ik je welkom moet heten op de Community, ik weet het niet.
Want deze info is natuurlijk niet echt fijn om te lezen, ook niet voor Ziggo. Ook al hebben ze dan een vreemde vorm van handelen en het uitgeven van extra Next boxen, het is jammer dat je op deze manier kennis moet maken met de Community. Ik begrijp heel goed dat je het niet eens bent en dat je de keuze hebt gemaakt om over te stappen naar een andere provider. Maar begrijp ook dat er voldoende mensen tevreden zijn met Ziggo en dus graag klant blijven bij Ziggo, net zoals ik zelf. Soms gaan er dingen mis en hoef je het niet eens te zijn, dan is het besluit wat jij hebt genomen begrijpelijk 😎
Het blijft vreemd en niet te begrijpen en wie weet leert Ziggo hier iets van en zal het in de toekomst, waar je dan nu niets aan hebt, beter gaan. Hoe dan ook, ik wens je wel veel succes bij je nieuwe provider en hopelijk gaat het daar allemaal goed en zoals jij het wil.
@rico12345
Jammer dat je op de Community terecht komt om hierover je verhaal te doen.
Natuurlijk begrijpen we dat bij meerdere tv's het ook wenselijk is dat er een extra Next box geleverd kan worden. Helaas, zijn we in de mogelijkheden nog niet zover. Dat betekent overigens niet dat we dat in de toekomst niet beschikbaar gaan stellen. Maar hier heb jij momenteel niks aan.
Daarnaast zijn de mogelijkheden van een Next box anders bij Zakelijke klanten dan particulier, daar zit in het portfolio een verschil in en dus ook in prijs.
Zodra de extra Next beschikbaar zal zijn binnen het particuliere aanbod, vermelden we dit op de website.
weet niet hoe je bij 45 euro per maand
komt
het goedkoopste zakelijke abonnement waar de next in zit kost 57 euro voor een extra next betaal je 5 euro per maand extra dan is dan 62 euro per maand dat
abonnement is zonder opnamen
wil je met het zakelijk pakket kunnen opnamen dan kost dan €64,50 per maand extra next kost 5 euro per maand komt op €69,50 per maand
https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/mediabox-next#bestellen
De Humax als 2e ontvanger klopt, helaas wordt die optie nergens via de Ziggo pagina's actief aangeboden!!!
@Jamyla je maakt me nu wel nieuwsgierig wat kan de Next met een zakelijk abonnement wat op een consumenten lijn niet zou kunnen? Zover ik weet zijn er geen andere functies kortom het is enkel de bestel mogelijkheid.
Haha dat snap ik Rowi. Bij Zakelijke klanten wordt de box zelf ook aangeboden bij bijv. TV Start. Dat betekent wel de Next box, maar zonder opties als opnemen/pauzeren en Replay TV. Inhoudelijk gezien is het aanbod dus anders. Op www.ziggo.nl/zakelijk kun je dit eventueel vergelijken.
Zakelijke abonnementen worden vermeld zonder BTW! Hier moet je ook rekening mee houden.
Nu krijgt iemand die zakelijk is, die BTW wel weer terug.
Maar het is wel een puntje om rekening mee te houden 😉
Dat is dan hetzelfde wanneer ik de Mediabox XL zou afnemen, wezenlijk is dit al bevestiging dat de Next prima ook aan de gewone consument met TV start geleverd kan worden.
denk dat ze dat niet doen om dat ze de mediabox xl die in magazijnen liggen nog niet willen afschrijven en dus bij goedkopere abonnementen zoals tv start en tv compleet willen opmaken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.