1
Vraag
2
Reacties
Nadyse

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra mediabox next opzeggen

Ik wil graag mijn extra mediabox next opzeggen.

Via de app is het niet voor elkaar te krijgen.

Kan iemand deze voor mij opzeggen ?

Alvast mijn dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Nadyse, welkom hier!

Zeker kunnen wij je helpen bij het opzeggen van de Extra Mediabox Next. Helaas ben ik net té laat, want ik zie dat je gisteren al via een andere weg de opzegging aan ons hebt doorgegeven. De Extra Mediabox Next is stopgezet per 5 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan terugsturen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Nadyse 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om het verder met u af te handelen, zodat uw mediabox uit uw abonnement wordt gehaald en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Nadyse, welkom hier!

Zeker kunnen wij je helpen bij het opzeggen van de Extra Mediabox Next. Helaas ben ik net té laat, want ik zie dat je gisteren al via een andere weg de opzegging aan ons hebt doorgegeven. De Extra Mediabox Next is stopgezet per 5 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan terugsturen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic