Ik wil graag mijn extra mediabox next opzeggen.
Via de app is het niet voor elkaar te krijgen.
Kan iemand deze voor mij opzeggen ?
Alvast mijn dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Nadyse, welkom hier!
Zeker kunnen wij je helpen bij het opzeggen van de Extra Mediabox Next. Helaas ben ik net té laat, want ik zie dat je gisteren al via een andere weg de opzegging aan ons hebt doorgegeven. De Extra Mediabox Next is stopgezet per 5 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan terugsturen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Nadyse
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om het verder met u af te handelen, zodat uw mediabox uit uw abonnement wordt gehaald en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd.
Hi @Nadyse, welkom hier!
Zeker kunnen wij je helpen bij het opzeggen van de Extra Mediabox Next. Helaas ben ik net té laat, want ik zie dat je gisteren al via een andere weg de opzegging aan ons hebt doorgegeven. De Extra Mediabox Next is stopgezet per 5 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis waarin je de mediabox kosteloos naar ons kan terugsturen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.