Kapee

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Essent thuisvoordeel

Ik ben klant bij Ziggo en Essent. Van de week kreeg ik een mail van Essent over "Thuisvoordeel: heel veel korting bij Ziggo”. Hierbij kon ik kiezen uit drie cadeau's, nl Ziggo Sport Totaal of Movies & Series XL of Volop Bellen en dat alles gratis een jaar lang. 
Nu heb ik toevallig alle drie die pakketten al, dus was mijn idee om Movies & Series XL op te zeggen en de gratis Essent optie te activeren. Hiervoor de helpdesk gebeld, nu ben ik er niet zeker van of het gelukt is, want ik heb een paar keer aan de helpdesk medewerker gevraagd of ie het wel begreep en daarna nog een keer uitgelegd. Aan het eind van het gesprek zei de helpdesk medewerker dat het gelukt was, maar dat kan ik nergens bij mijnZiggo terug vinden. 
Bij de volgende rekening is het wel duidelijk, maar die komt pas over een aantal weken en dan is de Essent actie voorbij.
Mijn vraag is, waar kan ik op mijnZiggo zien of bovenstaand gelukt is, of moet ik hier de helpdesk weer voor bellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Extra goed dat je aan de bel trok, ​​​​​​ @Kapee . Want het is inderdaad niet goed gegaan. De actie is wel aangevraagd, maar uitgevallen omdat het systeem herkent dat het abonnement al actief staat. 

Wat ik voorstel is dat ik je Movies en Series XL vandaag per direct opzeg. Normaliter is dat natuurlijk met een maand opzegtermijn, maar ik kan het gewoon per vandaag doen. Morgen, als het product dan van je klantnummer verwijderd is, kunnen we de gratis 12 maanden aanvragen. 

Is dat een optie voor je? Zit je dus wel een dagje zonder het pakket. 

Bekijk in context

31 Reacties 31
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Hou er nu rekening mee dat u zenders in gaat leveren! Je krijgt nu de L variant ipv xl.

The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Dat denk ik ook ...de 40 extra zenders verdwijnen nu omdat Essent het movies en series L pakket bedoeld in hun acties.

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Er staat toch duidelijk XL en niet L:

Gratis 12 maanden lang genieten

Omdat je meedoet met Thuisvoordeel van Essent hebben we iets leuks voor je. Samen met Ziggo geven we een gratis cadeau weg. Je mag kiezen uit 3 pakketten die je 12 maanden lang gratis van ons krijgt:

  • Gratis Ziggo Sport Totaal 
  • Gratis Movies & Series XL
  • Gratis Volop Bellen

https://www.ziggo.nl/actie/thuisvoordeel-voor-klanten?pwc=66151E&utm_source=newsletter&utm_medium=em...

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Ha ok overheen gelezen?sorrie

The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Inderdaad je krijgt het XL pakket staat aangegeven, wel sluit je een nieuw contract af met Ziggo waardoor je contract met 12 maanden wordt verlengd. 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Neem ook de actievoorwaarden door, mocht je dat nog  niet hebben gedaan. Het voorkomt namelijk verrassingen, waardoor er achteraf niet gezegd kan worden dat je ergens niet van de op de hoogte was.

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Voormalig Ziggo gebied.

Enne ik was toch al niet van plan om de komende 12 maanden te stoppen met Ziggo  

Daar komt bij . . 143 euro is toch leuk meegenomen, die laat je niet graag liggen.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Haha, mooi zo, goed geregeld, geniet ervan! 

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ja, inderdaad, maar mijn vraag is: hoe kom ik er nu achter dat het inderdaad goed geregeld is, voordat de actie afgelopen is.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Even mijn Ziggo in de gaten houden

ari197

Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

does everyone that have both ziggo and essent can have this ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Kapee . Welkom! 

Goed dat je dit even checkt! Als het betaalde abonnement opgezegd moet worden voor het gratis abonnement aangevraagd kan, zul je hier wel iets van bevestigingen over moeten ontvangen. Ik duik er even voor je in en kijk hoe het er voor staat. 

 

@ari197 . You can find out all the details on https://www.ziggo.nl/actie/thuisvoordeel-voor-klanten?pwc=66151E&utm_source=newsletter&utm_medium=em... :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Extra goed dat je aan de bel trok, ​​​​​​ @Kapee . Want het is inderdaad niet goed gegaan. De actie is wel aangevraagd, maar uitgevallen omdat het systeem herkent dat het abonnement al actief staat. 

Wat ik voorstel is dat ik je Movies en Series XL vandaag per direct opzeg. Normaliter is dat natuurlijk met een maand opzegtermijn, maar ik kan het gewoon per vandaag doen. Morgen, als het product dan van je klantnummer verwijderd is, kunnen we de gratis 12 maanden aanvragen. 

Is dat een optie voor je? Zit je dus wel een dagje zonder het pakket. 

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@Lycke Ziggo Bedankt dat je meedenkt en wilt helpen.
Ik heb zojuist Movies en Series XL opgezegd. Hoe me alsjeblieft op de hoogte vwb vervolg acties.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ah. Net. Online of? Want dan zit je natuurlijk wel met de standaard maand opzegtermijn. Ik kan het wel overrulen hoor. Moet ik van jou alleen even akkoord hebben dat ik het vandaag opzeg 🙂

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@Lycke Ziggo  Heb het online geannuleerd, inderdaad met een maand opzeg termijn.
Ik had begrepen dat ik dat eerst moest doen, maar bij deze akkoord met het overrulen en direct opzeggen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Doe ik dat! Je ontvangt de bevestiging zo :-). Morgen kijk ik dan of het product goed van je klantnummer verwijderd is, zodat we de 12 gratis maanden kunnen aanvragen ^^. Tot morgen!

Kapee
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ok, bedankt, tot morgen.

Mail ontvangen:
Deze diensten zijn beëindigd 
Dienst Movies and Series XL, Einddatum 30-12-2020

Ik heb nog even gekeken naar de actie, die is als je "Thuisvoordeel Goud” van Essent  hebt en is geldig tot 13 december.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Dus als je Ziggo klant, Vodafone klant en Essent klant bent. 

Kan je nu bij Ziggo het goedkoopste tv pakket nemen, gratis Movies&SeriesXL via Essent en gratis Ziggo Sport Totaal via Vodafone. 

Dan ook nog €5 korting bij Vodafone.

Dan is hiermee VodafoneZiggo in verhouding goedkoper dan T-mobile

Voor het geld dat je uitspaard kan je dan Film1 nemen, die de eerste 6 maanden ook nog eens maar €5 per maand kost 

Uitgelicht topic