ger van dongen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik had Espn compleet jaar lang dit was 26-09-2022 afgelopen ik chat verkeer gehad met iemand van Ziggo en gevraagd of dit gratis verlengd kon worden deze collega heeft  mij dit toegezegd maar nu is espn afgesloten bij me hier wordt ik niet zo blij van graag zo spoedig antwoord zodat ik weer kan kijken

opnieuw chat verkeer gehad maar deze collega kon mij niet helpen zei hij/zij 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Beste @ger van dongen   Dit is een klant helpt klant forum. Dus er is nog geen officiële reactie vanuit Ziggo.

 

Wat ik me afvraag is het volgende: heb je al een gratis jaarabonnement van Ziggo op ESPN gehad of was het een betaald abonnement.

 

Want dat is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk. Ik heb van Ziggo een jaar lang gratis ESPN gekregen, waarbij gemeld werd dat het automatisch na één jaar zou stoppen en dat hieruit geen rechten kunnen worden ontleend (de voorwaarden bij het aanbod waren heel helder voor mij). 

 

Ben benieuwd of je een betaald of een gratis abonnementsperiode hebt gehad. Een Ziggo medewerker op dit forum zal uiteindelijk ook een reactie geven. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jeff

Level 7
  • 133Posts
  • 4Oplossingen
  • 39Likes

Wat een beetje onduidelijk is is waarom dit gratis zou moeten zijn? Elke andere klant moet hiervoor gewoon 17,95 betalen per maand. Je hebt overduidelijk een promo gehad voor een jaar. Gaat het nu om het feit dat je ervoor moet betalen zoals elke andere klant of dat je geen ESPN meer hebt? In het laatste geval kan je dit gewoon via de site bestellen en heb je het in de meeste gevallen binnen een uur:

 

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/espn-compleet

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Helemaal met je eens @Jeff! Waarom zou het aanbod nogmaals verlengd moeten worden? Wees blij dat je 1 jaar, dus 12 maandenlang, helemaal gratis én voor niets, naar ESPN hebt kunnen kijken @ger van dongen. Hoe fijn is dat? Hopelijk heb je ervan genoten. Wil je blijven kijken? Sluit gewoon een abonnement af.

ger van dongen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik hoor het al jullie komen echt klant vriendelijk over 

maar laat maar met jullie abbonnement kpn glasvezel is nu alleen maar aantrekkelijker door jullie reactie 

vaarwel

 

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Beste @ger van dongen   Dit is een klant helpt klant forum. Dus er is nog geen officiële reactie vanuit Ziggo.

 

Wat ik me afvraag is het volgende: heb je al een gratis jaarabonnement van Ziggo op ESPN gehad of was het een betaald abonnement.

 

Want dat is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk. Ik heb van Ziggo een jaar lang gratis ESPN gekregen, waarbij gemeld werd dat het automatisch na één jaar zou stoppen en dat hieruit geen rechten kunnen worden ontleend (de voorwaarden bij het aanbod waren heel helder voor mij). 

 

Ben benieuwd of je een betaald of een gratis abonnementsperiode hebt gehad. Een Ziggo medewerker op dit forum zal uiteindelijk ook een reactie geven. 

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Is bij KPN glasvezel, ESPN dan gratis, dat heb ik nog niet kunnen vinden?

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@amvih 

Ik snap wat je bedoelt maar......

Feitelijk vind ik dat er niet toe doen. Als de situatie is zoals ik vermoed: dan heeft Ziggo het voor één jaar gratis aangeboden en daarna stopt het. Als mijn bakker op de hoek morgen een actie heeft voor gedurende twee dagen, twee broden halen en één betalen, dan kan ik daar de derde dag geen aanspraak meer op maken. Los van wat de andere bakker (KPN) doet. 

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Was ook ironisch bedoeld. Je krijgt geen ESPN en geeft dan als vervolg actie op om dan maar over te stappen naar KPN. KPN biedt het ook niet gratis aan, dus ook dan heb je nog steeds geen ESPN. De logica ontbreekt dan in zo'n post en maakt het verhaal tot nietszeggend, wordt meer een soort dreig topic.

Uitgelicht topic