Ik vraag me af of het mogelijk is om een soort van Ziggo abonnement aan te houden waarbij dat mogelijk is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Al.Boisleduc,
Wat een avontuur staat er voor jou straks voor de deur! Ontzettend gaaf dat je de sprong neemt om naar Portugal te verhuizen en daar een leven op te bouwen. Dat je dan toch een stukje van thuis wilt meenemen, snap ik maar al te goed :-D.
Jammer genoeg is het niet mogelijk om je Ziggo GO abonnement mee te nemen naar het buitenland, als je in Nederland geen abonnement meer hebt. @anoniemforum geeft daar eigenlijk al uitleg over. Wij leveren onze diensten alleen in Nederland. Het is dus niet mogelijk om je abonnement mee naar het buitenland te nemen. Je hebt dan met een hoop spelregels omtrent uitzendrechten en dergelijke van content te maken en de verdeling hiervan binnen landen. Providers uit andere landen kunnen ook hun diensten niet in Nederland leveren. Dat werkt andersom net zo. Om echt tot de bodem daarvan te komen, zou je je meer moeten gaan verdiepen in de wetgeving hieromheen.
Ziggo GO is een uitbreiding van het abonnement dat je hebt. Je hebt daar een tv abonnement bij Ziggo voor nodig. Heb je geen tv abonnement? Dan heb je ook geen Ziggo GO. Simpel. We zijn geen online streamingdienst, zoals een Netflix. Netflix is een onafhankelijke partij, die niet verbonden is aan een provider. Zodoende kun je wereldwijd van Netflix genieten. Het aanbod van Netflix ligt dan weer aan het land waar je op dat moment bent (uitzendrechten en vraag/aanbod).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Al.Boisleduc schreef:
Ik vraag me af of het mogelijk is om een soort van Ziggo abonnement aan te houden waarbij dat mogelijk is.
Je zal altijd een NL adres moeten hebben om een abonnement te kunnen kijken........ en na 4 maanden gebruik van de app in het buitenland gaat de app op zwart.
Dus ik denk dat het niet lukt......
het behouden van het ziggo e-mailadres is niet mogelijk als geen internet abonnement actief is
zoals @Ronihd al aangaf is het niet mogelijk om een ziggo abonnement te hebben als je geen vast adres in nederland hebt
ook is een abonnement met alleen ziggo go niet mogelijk voor ziggo go moet je minimaal kabel tv en een vast adres in nederland
Dank voor jullie antwoorden. Ik ben op zoek naar het waarom van deze beperkingen. Zijn die technisch, juridisch, anderszins of zijn het gewoon "regeltjes" waarvan de redenen wellicht achterhaald zijn in de tijd?
Ik heb zoiets als, waarom kan Ziggo dat niet als dienst leveren als ik ervoor wil betalen, ook al woon ik op een vast adres elders in de EU?
Ziggo is een aanbieder die zijn diensten via coax aanbied, voor die klanten zijn er ook diverse online mogelijkheden .
Ziggo doet niet aan alleen online. Ook niet binnen Nederland .
Mmm.. Zoals ik je antwoord lees (maar corrigeer me als nodig): Ziggo biedt alleen coax diensten. Wil je die niet dan geen Ziggo diensten. Maar in het buitenland kan ik zowel mijn email lezen als gebruik maken van Ziggo Go, zolang ik maar hier in NL mijn adres aanhoudt. Tja, kom ik weer terug op mijn vraag: waarom?
ziggo is een kabel provider en bied geen losse abonnementen voor e-mail en ziggo go
voor ziggo go moet je minimaal kabel tv op een nederlands adres en voor email
moet je een internet verbinding van ziggo op een nederlands anders
een abonnement van ziggo in het buitenland is niet mogelijk omdat ziggo een nederlandse kabel provider is
dat ziggo go wel in de eu werkt is zodat als je naar het buitenland op vakantie gaat je daar tv kunt kijken
e-mail is gewoon vanuit het buitenland te bekijken zodat als je op vakantie bent je wel je e-mail kunt bekijken
@Al.Boisleduc schreef:
Mmm.. Zoals ik je antwoord lees (maar corrigeer me als nodig): Ziggo biedt alleen coax diensten. Wil je die niet dan geen Ziggo diensten. Maar in het buitenland kan ik zowel mijn email lezen als gebruik maken van Ziggo Go, zolang ik maar hier in NL mijn adres aanhoudt. Tja, kom ik weer terug op mijn vraag: waarom?
Het waarom ? tja omdat Ziggo dit zo ventileert , ik denk dat het een en ander te maken heeft met content providers en afspraken die daarmee zijn gemaakt.
Ik kan @Alex er even bij halen ( zal hij blij mee zijn 😉 ) of hij het waarom antwoord kan geven.
Zou fijn zijn. Als er geen zwaarwegende juridische of technische redenen zijn zou ik Ziggo willen verzoeken deze policy te herzien. Een andere provider die kan voorzien in NL uitzendingen in Portugal, dat moet ik nog maar zien. Laat staan voor mijn emailadres. Verder al 30 jaar of zo klant (quicknet, multikabel). Maar als er een goede reden is alle begrip.
simpel ziggo levert zijn diensten over de coax kabel en die diensten woorden alleen in nederland aangeboden losse abonnement ziggo go is niet mogelijk los e-mail abonnement is ook niet mogelijk
heeft ook te maken met afspraken en licentieovereenkomsten die ziggo met content aanbieders heeft gemaakt
Belgisch Duitse Franse Portugals providers leveren hun diensten ook niet in nederland
Hey @Al.Boisleduc,
Wat een avontuur staat er voor jou straks voor de deur! Ontzettend gaaf dat je de sprong neemt om naar Portugal te verhuizen en daar een leven op te bouwen. Dat je dan toch een stukje van thuis wilt meenemen, snap ik maar al te goed :-D.
Jammer genoeg is het niet mogelijk om je Ziggo GO abonnement mee te nemen naar het buitenland, als je in Nederland geen abonnement meer hebt. @anoniemforum geeft daar eigenlijk al uitleg over. Wij leveren onze diensten alleen in Nederland. Het is dus niet mogelijk om je abonnement mee naar het buitenland te nemen. Je hebt dan met een hoop spelregels omtrent uitzendrechten en dergelijke van content te maken en de verdeling hiervan binnen landen. Providers uit andere landen kunnen ook hun diensten niet in Nederland leveren. Dat werkt andersom net zo. Om echt tot de bodem daarvan te komen, zou je je meer moeten gaan verdiepen in de wetgeving hieromheen.
Ziggo GO is een uitbreiding van het abonnement dat je hebt. Je hebt daar een tv abonnement bij Ziggo voor nodig. Heb je geen tv abonnement? Dan heb je ook geen Ziggo GO. Simpel. We zijn geen online streamingdienst, zoals een Netflix. Netflix is een onafhankelijke partij, die niet verbonden is aan een provider. Zodoende kun je wereldwijd van Netflix genieten. Het aanbod van Netflix ligt dan weer aan het land waar je op dat moment bent (uitzendrechten en vraag/aanbod).
Dank je wel. Het zijn dus vooral juridische belemmeringen. Jammer, maar hier kan ik mee leven.
Welkom in de EU op papier één Europa in werkelijkheid nog steeds zo verdeeld als maar kan. Behalve via omwegen is er weinig mogelijk zonder adres in Nederland.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.