Ik ben aan het Google minderen en daarbij hoort in mijn geval ook een nieuw email account.
Ik kon zonder problemen dat e-mailadres instellen in Ziggo Community, echter op mijn Ziggo lijkt het erop dat ik dat zelfde adres niet kan wijzigen. Ik ontvang netjes een bevestigingsmail met een link. Na het klikken op de link krijg ik echter de melding: "Ai, de link uit de e-mail of de code uit de sms werkt (nog) niet. Probeer je het over 10 seconden nog eens? Lukt het niet, doe dan een nieuwe aanvraag, zodat je een nieuwe code of e-mail met link krijgt. Of bel onze klantenservice op 0900-1884."
Bij Contactgegevens in Mijn Ziggo merk ik op dat ik deze zelfde email niet kan gebruiken, omdat domeinen van meer dan 4 letter geen geldige e-mailadressen zouden kunnen zijn. Voor de programmeurs onder de Ziggo community, de regex die Ziggo gebruikt is: ^([\w-\.]+)@((\[[0-9]{1,3}\.[0-9]{1,3}\.[0-9]{1,3}\.)|(([\w-]+\.)+))([a-zA-Z]{2,4}|[0-9]{1,3})(\]?)$
Op dit moment zie ik echter een en al "Op dit moment zijn we bezig met onderhoud aan Mijn Ziggo. Hierdoor is het niet mogelijk om wijzigingen door te voeren. Morgenochtend is dit weer mogelijk. Bedankt voor je geduld" meldingen, dus mijn vraag is voornamelijk. Kunt u de wijziging wel maken of in ieder geval kijken of de systemen nu niet gigantisch kapot aan het gaan zijn?