Groentjuh

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Email wijzigen van mijn Ziggo

Ik ben aan het Google minderen en daarbij hoort in mijn geval ook een nieuw email account.

 

Ik kon zonder problemen dat e-mailadres instellen in Ziggo Community, echter op mijn Ziggo lijkt het erop dat ik dat zelfde adres niet kan wijzigen. Ik ontvang netjes een bevestigingsmail met een link. Na het klikken op de link krijg ik echter de melding: "Ai, de link uit de e-mail of de code uit de sms werkt (nog) niet. Probeer je het over 10 seconden nog eens? Lukt het niet, doe dan een nieuwe aanvraag, zodat je een nieuwe code of e-mail met link krijgt. Of bel onze klantenservice op 0900-1884."

 

Bij Contactgegevens in Mijn Ziggo merk ik op dat ik deze zelfde email niet kan gebruiken, omdat domeinen van meer dan 4 letter geen geldige e-mailadressen zouden kunnen zijn. Voor de programmeurs onder de Ziggo community, de regex die Ziggo gebruikt is: ^([\w-\.]+)@((\[[0-9]{1,3}\.[0-9]{1,3}\.[0-9]{1,3}\.)|(([\w-]+\.)+))([a-zA-Z]{2,4}|[0-9]{1,3})(\]?)$

 

Op dit moment zie ik echter een en al "" meldingen, dus mijn vraag is voornamelijk. Kunt u de wijziging wel maken of in ieder geval kijken of de systemen nu niet gigantisch kapot aan het gaan zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Groentjuh

Bedankt voor jouw melding en wat vreemd dat je de gegevens niet aan kunt passen.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt aanpassen, dus ik heb alle mogelijk opties hier benoemd 🙂

Ik ben hier voor je ingedoken en zie dat jouw gebruikersnaam van Mijn Ziggo niet jouw e-mailadres is. Dit scheelt alweer een aanpassing 😉 Mocht je jouw gegevens niet meer weten, mag je deze opvragen. Jouw contactgegevens kun je gewoon aanpassen door in te loggen in Mijn Ziggo en vervolgens naar "Gegevens" te gaan. 

Wanneer je een nieuw emailadres aan wilt maken, kun je dit doen door in te loggen in Mijn Ziggo. Vervolgens mag je naar "Producten" en daar kies je voor "Internet". Wanneer je daar naar beneden scrollt, kom je daar jouw emailaccountbeheer tegen. 

Mocht je een My Vodafone account hebben, dan is de kans groot dat deze op jouw emailadres geregistreerd staat. Deze kun je via My Vodafone gewoon aanpassen. 

Ik hoor graag van je.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Als je toch aan het Google minderen bent, ook een andere browser geprobeers zoals Edge of Firefox of een van de anderen die niet Chrome betreft?

Email adressen aanmaken kan ook via Microsoft of anderen

Groentjuh
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruik Firefox. Ook Opera en Chrome veranderde niets aan de meldingen.

 

@Bert, bedankt. Ik had postcode en huisnummer al toegevoegd.

 

Mijn contact email heb ik ook kunnen wijzigen, door gebruik te maken van mijn webdev vaardigheden. De javascript vind het adres ongeldig; de achterkant niet. Alleen deze pagina blijft nog ongewillig.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Groentjuh

Bedankt voor jouw melding en wat vreemd dat je de gegevens niet aan kunt passen.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt aanpassen, dus ik heb alle mogelijk opties hier benoemd 🙂

Ik ben hier voor je ingedoken en zie dat jouw gebruikersnaam van Mijn Ziggo niet jouw e-mailadres is. Dit scheelt alweer een aanpassing 😉 Mocht je jouw gegevens niet meer weten, mag je deze opvragen. Jouw contactgegevens kun je gewoon aanpassen door in te loggen in Mijn Ziggo en vervolgens naar "Gegevens" te gaan. 

Wanneer je een nieuw emailadres aan wilt maken, kun je dit doen door in te loggen in Mijn Ziggo. Vervolgens mag je naar "Producten" en daar kies je voor "Internet". Wanneer je daar naar beneden scrollt, kom je daar jouw emailaccountbeheer tegen. 

Mocht je een My Vodafone account hebben, dan is de kans groot dat deze op jouw emailadres geregistreerd staat. Deze kun je via My Vodafone gewoon aanpassen. 

Ik hoor graag van je.

Groentjuh
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dan zijn we eruit; het account zelf is een ziggo account met ziggo gebruikersnaam. Bij my vodafone zou dat wel een email zijn. De contactgegevens in mijn ziggo zelf kon ik wel wijzigen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Helemaal goed @Groentjuh, mooi dat het in Mijn Ziggo gelukt is en bedankt voor je terugkoppeling,

Uitgelicht topic