Voor mijn ouders, wil ik het wachtwoord van de ziggo mail wijzigen.
Dit lukt echter niet want als ik op hun MijnZiggo in log, zijn er geen "Ziggo" producten zichtbaar. Ik kan ook geen Ziggo Toevoegen, terwijl ik wel naar de Vodafone omgeving kan waar de mobiele abonnementen wel in staan.
Ik kan dus niet naar de juiste pagina in de "producten" om het wachtwoord te wijzigen voor de email.
Als ik Ziggo wil toevoegen krijg ik de melding dat dat niet lukt en er gebeld moet worden.
Hier in het forum lees ik dat na bellen, meestal toch een moderator van dit forum te hulp moet schieten, daarom probeer ik het nu hier.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank je wel voor de informatie @Leo-Sien!
Ik heb het Ziggo account wat je in je profiel hebt gezet verwijderd. Ik heb vervolgens het Ziggo account gekoppeld aan het bestaande My Vodafone account (emailadres).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Zorg dat de postcode en huisnummer van je ouders in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey Leo-sien,
Lief dat je je ouders hierbij wilt helpen. Als alleen de gegevens niet goed vertoond worden, wordt het wel extra lastig om het wachtwoord van de mail aan te passen.
Het komt wel eens voor dat een ouder account naar voren popt. Is het zeker dat je met de correcte gegevens inlogt?
Je kan de gegevens opvragen via deze link.
Hiervoor heb je het klantnummer nodig. Deze vind je op 3 plekken.
-Bovenin brieven van Ziggo.
-Onderin mails van Ziggo.
-In de omschrijving van de betalingen.
Kom je er toch niet uit? Zou je dan de gegevens van je ouders in je profiel willen zetten zoals Bert al aangaf?
Klik hier om naar je profiel te gaan.
Hoi Ryan,
bedankt voor je reactie en tip over eventueel ouder account.
Ik kreeg inderdaad de ene keer een emailadres als login en de ander keer de gebruikersnaam. Heb voor de zekerheid daarvan de login gewijzigd.
Echter nu krijg ik een andere melding, namelijk dat de code uit de sms is verlopen. Beetje vreemde note. Ik zou verwachten dat het systeem ik dit geval automatisch een "verse" sms code verstuurd, aangezien die altijd maar kort geldig zijn. Nieuw poging werkt ook niet.
Inmiddels ook in het profiel de gegevens ingevuld.
Goedemorgen @Leo-Sien, ik zie dat het wachtwoord voor het e-mailadres gisteren is aangepast.
Lukt het inmiddels weer om in te loggen?
Goedemorgen Marco,
Het is me inmiddels gelukt om via een (oud?) mijnZiggo account bij de benodigde informatie te komen en het email wachtwoord aan te passen.
Dit had nog een login naam, niet met email adres...
Het samenvoegen van dit oude account met het mijnVodafone account lukt niet omdat dat blijkbaar alleen kan met een logins via email. Dus daar zit nog een uitdaging.
Zou je de gebruikersnaam van het oude account in je profiel willen zetten onder het kopje Persoonlijke opmerkingen (privé)? Alleen Ziggo medewerkers hebben inzage in deze informatie.
Ik heb de oude gebruikersnaam in het profiel gezet.
Heb wel de . moeten vervangen door _ anders werd het niet geaccepteerd. Het is dus geen _ maar een . tussen de verschillende woorden.
Dank je wel voor de informatie @Leo-Sien!
Ik heb het Ziggo account wat je in je profiel hebt gezet verwijderd. Ik heb vervolgens het Ziggo account gekoppeld aan het bestaande My Vodafone account (emailadres).
Hartelijk dank Marco,
alles lijkt nu in orde.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.