1
Vraag
2
Reageer en help mee
marsman58

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email op fout adres

Ik heb al meerdere keren contact met jullie gehad omdat ik nog steeds mails over mijn factuur blijf ontvangen op mijn oude emailadres.
In mijn Ziggo staat gewoon mijn nieuwe emailadres.
En toch gaat het nog steeds niet goed!

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @marsman58

Wat hardnekkig dat de factuurnotificatie maar op jouw oude emailadres blijft binnen komen. 

Ik ben direct in de systemen gedoken en zie dat eigenlijk overal jouw nieuwe emailadres staat. Dit kan niet mis gaan zou je zeggen, maar toch is niets minder waar. Ik heb nu voor de afdeling die verantwoordelijk is voor het versturen van de mail een opdracht aangemaakt om na te kijken wat er met jouw factuurnotificatie gebeurd.

Zodra ik meer weet, kom ik hierop terug. 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goed nieuws @marsman58

Mijn vermoeden klopte, ergens in een achterliggend systeem bleef jouw emailadres hangen op het oude waardoor de factuurnotificaties niet aankwamen. Dit is nu aangepast. Het kan niet anders dan dat je de factuurmeldingen vanaf nu op jouw nieuwe emailadres ontvangt 🙂

marsman58
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou fijn zijn. Heel erg bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic