HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Waarom krijg ik deze e-mail?
Ik heb helemaal niets aan mijn abonnement gewijzigd.
Is dit vanwege de snelheidsverhoging die eraan komt?
Beste meneer ---, |
Uw factuur van september staat klaar in Mijn Ziggo. Het abonnement is gewijzigd. |
Nee @slingshot27 voor zover mij bekend heeft de op handen zijnde snelheidsverhoging niets te maken met een wijziging van uw abonnement. Zoals ik het begrijp verandert de snelheid en niet uw abonnement.
Maar, net als u ben ik gewoon klant en ga natuurlijk niet over de abonnementen; een Ziggo-moderator gaat daar wèl over en komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Als aanvulling op het voorgaande:
Ik heb het vermoeden dat er meerdere abonnees zijn die een dergelijke mededeling op hun factuur hebben staan.
Maar via de factuur op Mijn Ziggo, krijg ik niet duidelijk wat deze wijziging van het abonnement dan inhoudt.
Ik heb dat inderdaad ook. En ik heb de factuur vergeleken met de vorige en heb geen verschil kunnen vinden.
Ik vind dat zelf erg onprettig als ik krijg te horen dat mijn abonnement is gewijzigd terwijl ik dat niet heb gedaan.
Hi @slingshot27
Goed dat je even aan de bel trekt, zeker als er onduidelijkheden zijn ontstaan over je abonnement, de inhoud er van of je factuur. Ik kan me goed voorstellen dat je het als onprettig ervaart als er over een wijziging wordt gesproken, terwijl je zelf niets van een wijziging weet.
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat alleen je gratis zenderpakket is gewijzigd van Sport naar Movies en Series. Sorry dat dat voor verwarring heeft gezorgd!
Ik denk dat het handiger zou zijn als Abonnent gewijzigd een aan te klikken link zou zijn met meer uitleg over deze wijziging. Want ik kan mij goed voorstellen dat abonnees hier niet zoveel van begrijpen.
Aah dank je wel, ik wist niet dat dat op deze manier als een wijziging van het abonnement wordt gezien.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...