1
Vraag
2
Reacties
Wolf25

Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Email en geboortedatum aanpassen lukt niet

Niemand bij klantenservice lukt het om mijn nieuwe emailadres aan te passen vwb de facturen. Alle andere mail komt wel juist aan. Ook mijn geboortedatum blijft anders en is niet aan te passen, dat is dan weer storend als er naar gevraagd wordt ter controle als ik Ziggo bel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wolf25
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geb.datum staat goed. Email ook, echter kwamen alleen mijn facturen op het oude emailadres, dat moet ik dus eerst afwachten.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 8088Posts
  • 358Oplossingen
  • 4301Likes

Een moderator kan je wellicht verder helpen. Meestal komt men binnen 1 à 2 werkdagen langs, maar door grote drukte kan een reactie  langer op zich laten wachten.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Posts
  • 98Oplossingen
  • 315Likes

Ik ga in ieder geval mijn uiterste best voor je doen @Wolf25 😄 

Wil je de juiste gegevens toevoegen aan jouw profiel op de community? In dit geval dus graag de geboortedatum en het juiste e-mailadres. Mag in haakjes achter de postcode of het huisnummer! 

Laat jij het even weten als je dit hebt toegevoegd? Dan kan ik op mijn beurt weer aan de slag om het in de systemen aan te passen! 

Wolf25
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan geen aanpassing doen in het profiel achter huisnr, maar ik doe het vast verkeerd.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 8088Posts
  • 358Oplossingen
  • 4301Likes

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Als je de cursor achter de postcode plaatst, kan je typen.  Daarna naar beneden scrollen en klikken op wijzigingen opslaan.

Wolf25
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hopelijk is het gelukt, email en geb. Datum toegevoegd achter de postcode.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2753Posts
  • 393Oplossingen
  • 963Likes

Goedemorgen @Wolf25, ik zie inmiddels alles goed staan in ons systeem. Klopt het bij jou in mijn Ziggo ook? 

Wolf25
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geb.datum staat goed. Email ook, echter kwamen alleen mijn facturen op het oude emailadres, dat moet ik dus eerst afwachten.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2753Posts
  • 393Oplossingen
  • 963Likes

@Wolf25 Helemaal goed, je weet ons te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates