Email adres van mijn ziggo wijzigen

Mijn vader is een aantal jaren geleden overleden. Zijn partner gebruikt gewoon nog het ziggo abonnement. Echter deze heeft nooit “mijn ziggo” gebruikt. Er is echter wel nog een actieve Mijn Ziggo account alleen is deze gekoppeld aan het email adres van mijn vader. Ik kan niet meer inloggen op dit email adres dus wijzigen van gegevens is onmogelijk. Ik wil de mijn ziggo account graag koppelen aan een nieuw email adres alleen kom ik er niet uit hoe ik dit kan doen. Ik heb al eens gebeld met de helpdesk maar het enige advies dat ik kreeg was de inlog gegevens schriftelijk opvragen. Net nog eens gecheckt, maar ik kan deze optie nergens vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit het beste kan aanpakken? Al vast bedankt voor het meedenken!

maarten Albers
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 Geaccepteerde oplossing

@maarten Albers Hartelijk dank voor het aanvullen van de postcode en huisnummer in je profielgegevens. Ik heb een verzoek ingediend om het Mijn Ziggo account
te resetten. Over 24 uur kun je dan een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken. 

Bekijk in context

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 415Oplossingen
  • 1022Likes
6 Reacties 6

Ik denk dat hier de hulp van een moderator nodig is. Als u zorgt dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, en tussen haakjes de postcode en huisnummer van het account waarom het gaat, dan leg ik het aan het moderatieteam voor.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5146Reacties
  • 214Oplossingen
  • 1786Likes

Hi @maarten Albers 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Allereerst nog gecondoleerd met het overlijden van jouw vader. Goed dat je even aan de bel trekt omtrent het euvel met Mijn Ziggo. Het opvragen van inloggegevens wordt erg lastig als je geen toegang meer hebt tot het e-mail account van jouw vader. Daarnaast is het natuurlijk ook confronterend. De kortste klap is in mijn ogen om het huidige Mijn Ziggo account te verwijderen. Op die manier kun je een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo met het gewenste e-mailadres. 

Nu wil ik dit heel graag voor je regelen, maar helaas zijn er geen gegevens ingevuld in het Community profiel. Wil je in jouw Community profiel de adresgegevens vermelden van het abonnement waar het om gaat en ook de huidige gebruikersnaam vermelden. Dit laatste mag je invullen achter het huisnummer. Geef je mij een seintje? 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4216Reacties
  • 849Oplossingen
  • 1125Likes

Bedankt voor jullie reacties! Sorry dat ik niet eerder kon reageren. Ik heb postcode en adres toegevoegd. Ik woon nu zelf tijdelijk op het adres dat bij deze account hoort in. De account verwijderen zou een prima oplossing zijn! Ik hoor het graag als jullie meer info nodig hebben. Al vast heel erg bedankt!

maarten Albers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@maarten Albers Hartelijk dank voor het aanvullen van de postcode en huisnummer in je profielgegevens. Ik heb een verzoek ingediend om het Mijn Ziggo account
te resetten. Over 24 uur kun je dan een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken. 

Bekijk in context

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 415Oplossingen
  • 1022Likes

Super! Dankjewel Paul! 

 

Groet Maarten 

maarten Albers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt! Nogmaals dank!

maarten Albers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelicht topic