Bouw1987.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Einddatum contract

Goedemorgen,

Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement.

Groet, Annette
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 516Likes
Goedemiddag Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17395Posts
  • 774Oplossingen
  • 4463Likes
Welkom Bouw1987. op de community.

Wat voor abonnement gaat het ( zonder prive gegevens ) te vermelden.

Mobiel, TV, Internet of Telefonie.
Graag iets meer waar we iets mee kunnen betekenen voor jou.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3450Likes
Staat dat niet in je Mijn Ziggo?
Ga naar http://www.ziggo.nl en klik bovenaan op Mijn Ziggo>Inloggen
Nog geen Account? Klik Registreren. Je hebt je klantnr nodig.
Dat kun je o.m. vinden bij de gegevens van een automatische incasso van de maandelijkse kosten.
Bouw1987.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om tv/ internet.

Ik heb even gekeken in mijn Ziggo, maar daar kan ik het niet vinden.
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16753Posts
  • 1316Oplossingen
  • 3003Likes
Annette, het staat onder de tab "producten".
vergetenzoon

Gedreven Liefhebber
  • 502Posts
  • 9Oplossingen
  • 19Likes
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16753Posts
  • 1316Oplossingen
  • 3003Likes
stophoest wrote:
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar

Als dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 516Likes
Goedemiddag Bouw1987., welkom op onze Community. Goede vraag!

Ik heb het even voor je gecheckt en je abonnement is per 10-04-2019 maandelijks aanpasbaar. Vandaar dat je nu al op je Mijn Ziggo maandelijks aanpasbaar ziet staan, want we hanteren een termijn van een maand. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
vergetenzoon

Gedreven Liefhebber
  • 502Posts
  • 9Oplossingen
  • 19Likes
Jan F. wrote:

stophoest wrote:
Daar staat altijd maandelijks aanpasbaar
Als dat daar staat is het abonnement inderdaad maandelijks aanpasbaar. Heeft de klant echter een abonnement met een looptijd die nog niet verstreken is, dan wordt daar de contractperiode vermeld.

Bij mijn jaarcontract staat dat er ook
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates