Vraag
Reacties
Oplossing
Andreas13
Level 1

Einddatum contract

Beste heer/mevrouw,

Graag zou ik de einddatum van mijn contract willen weten. Eind december belde ik om een verhuizing door te geven en een wifibooster op te zeggen, maar uiteindelijk eindigde ik met de mediabox xl, die binnen de bedenktijd is geannuleerd en ondertussen weer is teruggestuurd. Er werd geadviseerd om de verhuizing beter niet tegelijk door te geven en geadviseerd werd dat ca. 3-5 dagen voor de daadwerkelijke verhuisdatum via internet te doen. Ik ben nu bang dat er iets is misgegaan en de contracttermijn ten onrechte is verlengd.

Alvast hartelijk bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Andreas13

Welkom op de Ziggo Community.

 

Je abonnement is succesvol hersteld naar de ‘vorige’ situatie. Je hebt in mei 2020 een nieuw abonnement afgesloten vanaf 01-07-2020. De bevestiging is op 20-5-2020 naar je e-mailadres verstuurd.

Omdat je gebruik hebt gemaakt van een korting ben je akkoord gegaan met een contractsduur van 1 jaar. Deze verloopt per 02-07-2021.

 

Je verhuizing kun je gemakkelijk aanvragen via deze link

Bekijk in context

0 Kudos
8 Reacties 8
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

staat dan niet in mijn ziggo?

anders kan een moderator dat voor je nakijken

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

0 Kudos
mathijse
Level 10

Volgens mij kun je geen einddatum contract in MIjnZiggo zien. Je krijgt enkel te zien “maandelijks aanpasbaar”. 

Dit zegt dus niets over resterende maanden van een lopend jaarcontract. Dit kan opgevraagd worden via de klantenservice of via een Ziggo mod hier. Volgens mijn info dan.

0 Kudos
Jan F.
Level 20

@Andreas13  Staan uw adresgegevens in uw profiel? Verhuist u van fUPC naar fZiggo-gebied? Dan is er andere apparatuur nodig en moet uw contract mogelijk worden aangepast. 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Klopt. Je kan hooguit iets op facturen terugvinden.

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Andreas13

Welkom op de Ziggo Community.

 

Je abonnement is succesvol hersteld naar de ‘vorige’ situatie. Je hebt in mei 2020 een nieuw abonnement afgesloten vanaf 01-07-2020. De bevestiging is op 20-5-2020 naar je e-mailadres verstuurd.

Omdat je gebruik hebt gemaakt van een korting ben je akkoord gegaan met een contractsduur van 1 jaar. Deze verloopt per 02-07-2021.

 

Je verhuizing kun je gemakkelijk aanvragen via deze link

0 Kudos
TonM1965
Level 5

Ik ben ook erg benieuwd naar mijn contractvervaldatum. Het lijkt wel alsof je bij iedere aanpassing weer een contract aangaat van 12 maanden. Klopt dat?

0 Kudos
Pasi
Level 19
TonM1965 wrote:

Ik ben ook erg benieuwd naar mijn contractvervaldatum. Het lijkt wel alsof je bij iedere aanpassing weer een contract aangaat van 12 maanden. Klopt dat?

 

Hallo,

 

dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen

 


Ja, Ziggo verkoopt u natuurlijk liever een jaarcontract dan een maandcontract.

Overigens kan u beter een eigen vraag stellen, want dit draadje is al beantwoord en verdwijnt daarom gauw naar de achtergrond.
 

Zet in ieder geval uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

0 Kudos
TonM1965
Level 5

Dank voor je bericht!

0 Kudos