Ik probeer de einddatum voor mijn contract te vinden maar ik kan niks vinden op ziggo.nl.
Weet iemand hoe je dat wel vind?
Met vriendelijke groet,
SPCM
Opgelost! Ga naar oplossing.
In mijn Ziggo staat het onder producten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is niet te vinden in je Mijn Ziggo, alleen kun je het uitrekenen als je de start mail nog hebt van het laatste 12 maanden contract, daarna is het per maand opzeggen.
Kun je die mail niet meer vinden, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator het voor je opzoeken.
Ik kan alleen een mail vinden over dat ik sneller internet nam en daarbij staat vermeld dat mijn abonnement en voorwaarden hetzelfde blijven. Dus ik denk dat het dan maandelijks opzegbaar is, aangezien ik daarvoor lang geleden een contract aanging bij Ziggo.
In mijn Ziggo staat het onder producten.
Inderdaad. Maandelijks opzegbaar staat er. Bedankt!
OK, duidelijk, dan is het weer zichtbaar in Mijn Ziggo, is jaren niet zichtbaar geweest.
Nu zie ik ook mijn einddatum van het contract staan. Dat is inderdaad een lange tijd niet zo geweest.
Ziggo lijkt me momenteel bezig met het omzetten naar een nieuw systeem, het is mogelijk dat het nog niet voor iedereen zichtbaar is, omdat de ene klant nog niet is overgezet en de ander klant wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.