Vraag
Reacties
Oplossing
spcm
Level 2

Einddatum contract. Waar vind ik deze?

Ik probeer de einddatum voor mijn contract te vinden maar ik kan niks vinden op ziggo.nl.

Weet iemand hoe je dat wel vind?

Met vriendelijke groet, 

SPCM

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Simba24
Level 13

In mijn Ziggo staat het onder producten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat is niet te vinden in je Mijn Ziggo, alleen kun je het uitrekenen als je de start mail nog hebt van het laatste 12 maanden contract, daarna is het per maand opzeggen.

Kun je die mail niet meer vinden, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator het voor je opzoeken.

0 Kudos
spcm
Level 2
Topicstarter

Ik kan alleen een mail vinden over dat ik sneller internet nam en daarbij staat vermeld dat mijn abonnement en voorwaarden hetzelfde blijven. Dus ik denk dat het dan maandelijks opzegbaar is, aangezien ik daarvoor lang geleden een contract aanging bij Ziggo.

Simba24
Level 13

In mijn Ziggo staat het onder producten.

spcm
Level 2
Topicstarter

Inderdaad. Maandelijks opzegbaar staat er. Bedankt!

Bert
Level 21
T.E.A.M.

OK, duidelijk, dan is het weer zichtbaar in Mijn Ziggo, is jaren niet zichtbaar geweest.

AoxoMoxoA
Level 17

Nu zie ik ook mijn einddatum van het contract staan. Dat is inderdaad een lange tijd niet zo geweest.

Ziggo lijkt me momenteel bezig met het omzetten naar een nieuw systeem, het is mogelijk dat het nog niet voor iedereen zichtbaar is, omdat de ene klant nog niet is overgezet en de ander klant wel.