1
Vraag
2
Reacties
Ha-ns

Level 5
  • 47Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Eindafrekening

Maandag 20 september wordt er 2 euro zoveel afgeschreven eindafrekening opzegging Ziggo abonnement. Heb per 1 september opgezegd idd die dag geen diensten meer leverbaar. Mailtje gekregen dat in mijziggo de factuur zichtbaar is. Dus niet alles is inmiddels op persoonlijke gegevens na verdwenen. Helpdesk gebeld ja helaas meneer factuur is niet zichtbaar. Kan ik een kopie krijgen dan nee dat is vreemd zei ik. Na 20 jaar klant kan er geen factuurtje meer af. Wat zijn dan de gemaakte kosten van deze zijn van 1 september vreemd opgezegd geen diensten meer toch kosten?. Afijn helpdesk medewerker was erg stoïcijns denkt niet mee niks was mogelijk en dat na 20 jaar trouwe klant. Nu op deze community kan een Ziggo medewerker me helpen waarom toch nog kosten en waarvoor?. Kan ik een kopie krijgen van desbetreffende factuur naar mijn gmail e-mailadres.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Ha-ns! Wat jammer dat het allemaal niet heel soepel verloopt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat het inderdaad om 1 september gaat. Ik heb daarom een vergoeding aangemaakt van €2,08. Je zou eventueel het bedrag kunnen storneren, zodat je het gelijk terug hebt, dan wordt het verrekend in het systeem. Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ha-ns
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Hoi @Bert bedankt voor je info ben hiermee bekend alle informatie voor Ziggo medewerkers staat in mijn profiel. Kijk ook even voor de aardigheid in deze topic https://community.ziggo.nl/t5/Offtopic/Na-20-jaar-weg-bij-Ziggo/td-p/842526 Twintig jaar bekend bij Ziggo hiervoor andere Chello en Upc. Voor jouw misschien verwarrend daar ik onlangs met een andere alias ben begonnen had te maken met overgang community insided naar koros. Ben dus zeker geen newbie😁.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Ha-ns! Wat jammer dat het allemaal niet heel soepel verloopt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat het inderdaad om 1 september gaat. Ik heb daarom een vergoeding aangemaakt van €2,08. Je zou eventueel het bedrag kunnen storneren, zodat je het gelijk terug hebt, dan wordt het verrekend in het systeem. Sorry voor het ongemak!

Ha-ns
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes
  • @Maud Ik zou het kunnen storneren maar geeft dat geen problemen ken het systeem qua factureren niet. Zelfde geldt krijg ik gezeur met aanmaningen etc. Wat is wijsheid om er zeker van te zijn dat het goed gaat.
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik heb het geld al vergoed, dus op dit moment staat er een tegoed van € 2,08. Als jij het bedrag nu storneert, dan wordt het direct verrekend met elkaar. Je kunt het ook zo laten, dan krijg je het alsnog teruggestort! Dit kan altijd wel eventjes duren. 

Mocht je kiezen om het te storneren, dan zou ik dat vandaag doen. Voor het geval we het verzoek om uit te betalen er volgende week in hebben staan en jij hebt gestorneerd, dan loopt het langs elkaar heen 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic