1
Vraag
2
Reacties
jkvliet

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ESPN - korting op ESPN compleet?

Sinds kort krijg je als Ziggo klant ESPN-1 gratis in je pakket. Ik heb echter ook een abonnement op ESPN-compleet à € 17,95 per maand. Mijn inziens moet je dan korting krijgen op dit bedrag, minimaal 25%.

Bellen en mailen naar de klantenservice van Ziggo en ESPN levert alleen een hoop ergernis op maar geen resultaat. Ze verwijzen over en weer naar elkaar.

Heeft iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee, je krijgt geen korting op het huidige tarief van ESPN. Ook kun je het niet afdwingen. En hierover contact opnemen is echt verspilde moeite. Ik heb zelf ook een abonnement op ESPN voor alle zenders. En dat is omdat ik zelf zoveel mogelijk wedstrijden wil zien. Dat ESPN1 nu is toegevoegd aan het standaardpakket is een bijkomstigheid. Leuk toch voor een ander die zo af en toe naar een uitzending wil kijken. Wat dat is, is natuurlijk afwachten. Maar wil daar zelf niet afhankelijk van zijn en heb daarom wel een abonnement. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

ESPN en Ziggo en andere providers onderhandelen en bepalen de prijs en wat je gratis mag kijken en dan kun je zelf kiezen of je dat wel wil of niet wil en dat is bij andere providers niet anders.

Je kunt ook kiezen welke provider het best aan je wensen voldoet.

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Je krijgt meer espn-zenders met je abo, vindt je dat het geld niet waard dan bestel je dat pakket toch af?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het gaat natuurlijk om het principe. Dat je met het ESPN abonnement ook voor ESPN 1 betaald.

De prijs van dat pakket zou in theorie best omlaag kunnen. Deze discussie heeft ook op het forum van een andere provider plaatsgevonden waar ESPN 1 al langer in het basispakket zit.

 

Dezelfde discussie zou gevoerd kunnen worden over Ziggo Sport Totaal. Het eerste kanaal daarvan is in principe via kanaal 14 al te zien.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Gratis is er niets.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee, je krijgt geen korting op het huidige tarief van ESPN. Ook kun je het niet afdwingen. En hierover contact opnemen is echt verspilde moeite. Ik heb zelf ook een abonnement op ESPN voor alle zenders. En dat is omdat ik zelf zoveel mogelijk wedstrijden wil zien. Dat ESPN1 nu is toegevoegd aan het standaardpakket is een bijkomstigheid. Leuk toch voor een ander die zo af en toe naar een uitzending wil kijken. Wat dat is, is natuurlijk afwachten. Maar wil daar zelf niet afhankelijk van zijn en heb daarom wel een abonnement. 

jkvliet
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

Dit is wel de weg van de minste weerstand. Ik heb het aangemeld bij de Consumentenbond. Misschien kunnen zij wat bereiken. De klantenservice is een gebed zonder einde.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic