Is het bekend of ZIGGO per sms een aanbieding doet van 1 jaar gratis ESPN voor trouwe klanten. Mijn zoon heeft namelijk zo'n aanbieding gekregen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo doet die aanbiedingen inderdaad, of ze dat ook via sms doen is mij onbekend .
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo doet die aanbiedingen inderdaad, of ze dat ook via sms doen is mij onbekend .
@Steefb Oké, en bedankt voor de snelle reactie. 😀
Uit welke bron heb je deze informatie over een Ziggo-aanbieding voor 1 jaar gratis ESPN?
Het is wel zo prettig als een Ziggo moderator hierover meer kan vertellen.
Wat betreft een aanbieding per sms het volgende. In de privacy instellingen in Mijn Ziggo kan je aanvinken op welke wijze je van Ziggo informatie wenst te ontvangen. Blijkbaar heeft de zoon van @Hatolex bij aanbiedingen sms aangevinkt. Ik heb in Mijn Ziggo bij privacy-instellingen e-mail aangevinkt en zie met belangstelling de aanbieding van Ziggo tegemoet, omdat ik naar mijn mening wel als trouwe klant kan worden aangemerkt (was zelfs al vele jaren klant voor het UPC-tijdperk).
@Zeeburgia schreef:Uit welke bron heb je deze informatie over een Ziggo-aanbieding voor 1 jaar gratis ESPN?
Hier op het forum werd het vaker genoemd, het is geen actie voor iedereen .
Ziggo heeft velerlei aanbiedingen van dit kaliber, doorlopend. Een jaar een gratis zenderpakket zoals ESPN of Ziggo Sport Totaal. Dit zie je vaker terugkomen op het forum. En Ziggo zal zijn eigen (soms ondoorgrondelijke 😉) manier hebben van het selecteren van 'gelukkigen'. Misschien zitten alle klantnummers wel in een tombola. Als je ooit de gelukkige wordt, zal je dat vast wel horen Zeeburgia.
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met klantenservice. Het klopt dat er momenteel een actie is voor trouwe klanten voor 1 jaar gratis ESPN compleet. Momenteel heb ik echter al ESPN Eredivisie. Deze extra dienst moet eerst verwijderd worden om een nieuwe dienst Eredivisie Compleet te activeren, hetgeen 2 werkdagen in beslag neemt. Daarom heb ik kunnen afspreken dat ik hierover maandagochtend terugbel om zodoende te voorkomen dat ik dit weekend geen voetbal zou kunnen kijken. Mooie aanbieding, scheelt mij de komende 12 maanden ruim 200 euro.
Niet dat ik je het niet gun (al het beste voor mijn mede-experts), maar het zou toch niet moeten kunnen dat mensen lukraak bellen om dit soort acties te activeren? Brutalen hebben de halve wereld, zullen we maar zeggen 😁
Wat weerhoud je om zelf ook als 'brutale klant' te bellen met klantenservice?😀
Ik heb nog eens nagedacht over de informatie van klantenservice. De extra dienst ESPN Eredivisie bestaat namelijk niet meer sinds augustus vorig jaar. Het aantal van 6 kanalen werd teruggebracht naar 4 en sindsdien heet het ESPN Compleet. Daarom begrijp ik niet de reden waarom ESPN bij mij eerst moet worden ontkoppeld en na maximaal 2 dagen weer moet worden geactiveerd om pas daarna te kunnen omzetten naar 12 maanden gratis. Het lijkt mij zuiver een administratieve mutatie in het systeem.
In vervolg op mijn bericht van afgelopen donderdag heb ik zojuist gebeld met klantenservice.
Om gebruik te maken van 12 maanden gratis ESPN blijkt toch een technische handeling nodig te zijn, namelijk ESPN compleet afsluiten, de volgende dag als klant opnieuw bellen met Klantenservice om ESPN compleet weer te activeren. Dit verbaast mij want je zou denken dat het hier om een simpele administratieve mutatie zou gaan. Maar met een aanbieding ter waarde van € 215 mag ik natuurlijk niet mopperen😀
Ik heb de sms 3 juni gekregen, maar de actievoorwaarden lopen tot eind april 2022,
RAAR, Wie weet hier meet van?
@C.Vergouwe dat is zeker weten raar. Sorry!
Details over de actie worden vrijwel altijd op onze online kanalen weergegeven, op dit moment vind je hier meer informatie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.