1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
B1L2j3s4

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E16-4 extra zenders

Ik heb een abonnement bij ziggo afgesloten voor de zenders ESPN en Viaplay. Als ik hiervoor de kananalen schakelt ontvang ik een melding E16-4, dat ik hiervoor geen abonnement heb afgesloten, en dat is wel het geval. Er is door de klantenservice diverse een Fresh-ups uitgevoerd, maar dat heeft tot op heden nog geen gewenst resultaat opgeleverd, zeer frusterend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6093Posts
  • 726Oplossingen
  • 2601Likes

Goedemiddag @B1L2j3s4

Wat betreft ESPN zie ik daar nergens een bestelling van. Er loopt geen abonnement voor ESPN op jouw adres, en daar wordt ook niet voor betaald. Hierdoor ontvang je momenteel alleen ESPN1 welke in het basis pakket zit.

Hoe lijkt het nu met Viaplay? Zie je Viaplay actief staan in Mijn Ziggo? En werkt dit alweer op je smartcards?

Bekijk in context

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Reacties
  • 5297Oplossingen
  • 23357Likes

Mogelijk helpt dit je op weg: E16-melding | Klantenservice | Ziggo

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Posts
  • 5297Oplossingen
  • 23357Likes

Mogelijk helpt dit je op weg: E16-melding | Klantenservice | Ziggo

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Goedemiddag @B1L2j3s4

Als je een abonnement afsluit voor een aantal extra zenders dan wil je deze ook kunnen kijken! Is het gelukt met de link die Bert deelt? Kom je er niet uit dan horen we dit uiteraard ook graag. 

B1L2j3s4
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mariska

Helaas heeft de link niet geleidt tot een oplossing. Het vreemde is dat ik ESPN1 wel ontvang maar de overige ESPN zenders niet.

Steefb

Level 20
  • 16694Posts
  • 3076Oplossingen
  • 7918Likes

@B1L2j3s4  schreef:

Mariska

Helaas heeft de link niet geleidt tot een oplossing. Het vreemde is dat ik ESPN1 wel ontvang maar de overige ESPN zenders niet.

Dat is niet vreemd ESPN1 zit in het standaard pakket.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6093Posts
  • 726Oplossingen
  • 2601Likes

Goedemiddag @B1L2j3s4

Wat betreft ESPN zie ik daar nergens een bestelling van. Er loopt geen abonnement voor ESPN op jouw adres, en daar wordt ook niet voor betaald. Hierdoor ontvang je momenteel alleen ESPN1 welke in het basis pakket zit.

Hoe lijkt het nu met Viaplay? Zie je Viaplay actief staan in Mijn Ziggo? En werkt dit alweer op je smartcards?