Ik heb een abonnement bij ziggo afgesloten voor de zenders ESPN en Viaplay. Als ik hiervoor de kananalen schakelt ontvang ik een melding E16-4, dat ik hiervoor geen abonnement heb afgesloten, en dat is wel het geval. Er is door de klantenservice diverse een Fresh-ups uitgevoerd, maar dat heeft tot op heden nog geen gewenst resultaat opgeleverd, zeer frusterend.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @B1L2j3s4
Wat betreft ESPN zie ik daar nergens een bestelling van. Er loopt geen abonnement voor ESPN op jouw adres, en daar wordt ook niet voor betaald. Hierdoor ontvang je momenteel alleen ESPN1 welke in het basis pakket zit.
Hoe lijkt het nu met Viaplay? Zie je Viaplay actief staan in Mijn Ziggo? En werkt dit alweer op je smartcards?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk helpt dit je op weg: E16-melding | Klantenservice | Ziggo
Goedemiddag @B1L2j3s4
Als je een abonnement afsluit voor een aantal extra zenders dan wil je deze ook kunnen kijken! Is het gelukt met de link die Bert deelt? Kom je er niet uit dan horen we dit uiteraard ook graag.
Mariska
Helaas heeft de link niet geleidt tot een oplossing. Het vreemde is dat ik ESPN1 wel ontvang maar de overige ESPN zenders niet.
@B1L2j3s4 schreef:Mariska
Helaas heeft de link niet geleidt tot een oplossing. Het vreemde is dat ik ESPN1 wel ontvang maar de overige ESPN zenders niet.
Dat is niet vreemd ESPN1 zit in het standaard pakket.
Goedemiddag @B1L2j3s4
Wat betreft ESPN zie ik daar nergens een bestelling van. Er loopt geen abonnement voor ESPN op jouw adres, en daar wordt ook niet voor betaald. Hierdoor ontvang je momenteel alleen ESPN1 welke in het basis pakket zit.
Hoe lijkt het nu met Viaplay? Zie je Viaplay actief staan in Mijn Ziggo? En werkt dit alweer op je smartcards?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.