Hallo Ziggo,
Ziggo heeft woensdag 26 februari mijn emailadressen op mijn Zakelijk Pro abonnement verwijderd en helpt niet om dit door henzelf veroorzaakte probleem op te lossen.
Het gebrek aan informatie en ontbreken van fatsoenlijke hulp om dit op te lossen in de communicatie met Ziggo online is meer dan slecht.
Daar moet een eind aan komen, dit door Z iggo veroorzaakte probleem moet per direct opgelost worden.
Ik hoor graag wie hier verantwoordelijk voor is, en wie mij proactief op de hoogte gaat houden wanneer dit probleem voorbij is.
Emil
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik lees hier wel veel forum topics over verwijderde/uitgeschakelde email adressen.
Zie (verzamel) topic:
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Olá @Emil Zegers en welkom op de Ziggo Community!
Dat is zeker niet fraai! Wil je onder je privé profiel het betreffende e-mailadres plaatsen?
Goed punt @Bert, bij deze een correctie: Je moet het dan fonetisch formuleren zoals in mijn voorbeeld: ziggo apenstaartje ziggo punt nl. Klik hier om naar je profiel te gaan.
@Dennis Helaas werkt dat al langere tijd niet goed.
Een . en een @ en een spatie worden niet geaccepteerd door de forum software en het maximum aantal tekens is beperkt tot 30, dus meerdere emailadressen is niet mogelijk.
Advies: vraag de benodigde informatie via een PM.
Bedankt voor het doorsturen van je gegevens, @Emil Zegers . Je hebt inmiddels via de priveberichten gesproken met mijn collega en fijn dat de nodige acties zijn uitgezet bij onze zakelijke helpdesk hierover. Ik ben ervan overtuigd dat mijn collega`s van de zakelijke helpdesk dit naar tevredenheid gaan oplossen voor je
Mocht je onze hulp hierin nog kunnen gebruiken of heb je aanvullende vragen, laat het gerust weten door een reactie in dit bericht.
Hoi Meindert,
Ik heb afgelopen week contact gehad met de zakelijke helpdesk Klein Zakelijk na eerst contact met Groot Zakelijk. Optie om via een nieuw Klein Zakelijk avonnement proberen email adressen te herstellen is in gang gezet en ik heb modem ontvangen en nieuwe Mijn Ziggo account aangemaakt met email adres.
Ik zou deze week weer door helpdesk Klein Zakelijk gebeld worden over vervolgacties en status aan kant van Ziggo maar dat is nog niet gebeurd en inmiddels is het alweer woensdag. Kun jij ervoor zorgen dat de afdeling Klein Zakelijk contact met mij opneemt zoals aangegeven?
Groeten,
Emil
Goedemiddag @Emil Zegers , ik begreep dat je nog enkele vragen via een privébericht naar @Judith hebt gestuurd. Hoe zuur de situatie ook is, en hoe ironisch mijn antwoord ook gaat zijn gezien de derde vraag, kunnen we via deze weg niet helpen met deze vragen. Daarvoor raad ik echt aan om dit bij zakelijk neer te leggen. Ik zie dat je case met deze situatie nog open staat en volgt er nog nieuw contact. Ik raad aan dit daar dan ook te beleggen.
Hoi Jesse, wat is het nummer van mijn case bij zakelijk?
Goedemorgen @Emil Zegers, het casenummer is 15316040.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.