Vraag
Reacties
Oplossing
R.Wijnands
Level 1

E-mailadres nog gekoppeld aan een oud Ziggo account

Goedemiddag,

Onlangs ben ik verhuist waarbij mijn oude Ziggo account tot eind november vorig jaar actief was.

Op mijn nieuwe adres heb ik per eind december een nieuw abonnement, dus met een nieuw klantnummer. Omdat ik ook een abonnement bij Vodafone heb wil ik graag beiden weer aan elkaar koppelen, echter blijkt dit onmogelijk te zijn. Mijn bestaande gmail account is namelijk nog gekoppeld aan het oude klantnummer en kan volgens de klantenservice niet losgekoppeld worden. Ik heb dus nu een nieuw e-mail adres moeten aanmaken om hiermee mijn nieuwe Mijn Ziggo account te activeren, maar ook daarna kan ik mijn mailadres niet 'terug’ veranderen omdat deze nog gekoppeld is. Wie oh wie kan dit voor mij corrigeren, 1e lijn support kan mij niet helpen en een 2e lijn support krijg ik hiervoor niet aan de telefoon…..

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @R.Wijnands

Tijd voor actie! Ik help je hierbij graag. Gezien ik nog wat meer gegevens van je nodig heb wil ik je vragen of je mij een privébericht kunt sturen. Dit kan door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. 
Zou je mij via het privébericht kunnen voorzien van beide e-mailadressen die gebruikt worden. Samen met de oude adresgegevens en de nieuwe adresgegevens. Dan gaan we samen aan de slag! 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Genk Je hebt even moeten wachten op mijn (re)actie maar je Mijn Ziggo account van je oude klantnummer is zojuist verwijderd. Je kunt dus een nieuw account aanmaken met je e-mailadres.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
Schiksie
Level 11

Welkom op de community @R.Wijnands  

Duidelijk verhaal en ik weet zeker dat een moderator dit voor je op kan lossen. Het moet namelijk wel degelijk mogelijk zijn om je oude Ziggo klantnummer te ontkoppelen van je Vodafone omgeving. Als dat eenmaal gebeurd is zou je via je Vodafone omgeving je nieuwe mijn Ziggo account weer moeten kunnen koppelen.
Zorg dat je klantgegevens ( postcode en huisnummer ) in je community profiel staan zodat een moderator voor je kan kijken wat er hier nu mis gaat.

 

0 Kudos
R.Wijnands
Level 1
Topicstarter
Schiksie wrote:

Welkom op de community @R.Wijnands  

Duidelijk verhaal en ik weet zeker dat een moderator dit voor je op kan lossen. Het moet namelijk wel degelijk mogelijk zijn om je oude Ziggo klantnummer te ontkoppelen van je Vodafone omgeving. Als dat eenmaal gebeurd is zou je via je Vodafone omgeving je nieuwe mijn Ziggo account weer moeten kunnen koppelen.
Zorg dat je klantgegevens ( postcode en huisnummer ) in je community profiel staan zodat een moderator voor je kan kijken wat er hier nu mis gaat.

 

Thanks, ook mij lijkt het inderdaad dat dit 'gewoon’ moet kunnen.

0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Ik geef de Mods wel een extra alert. Dat kan versnellend werken.

Je zult ongetwijfeld een goede reden hebben gehad je eerdere abonnment niet te laten meeverhuizen door Ziggo.

0 Kudos
R.Wijnands
Level 1
Topicstarter
hanh wrote:

Ik geef de Mods wel een extra alert. Dat kan versnellend werken.

Je zult ongetwijfeld een goede reden hebben gehad je eerdere abonnment niet te laten meeverhuizen door Ziggo.

Ja klopt, ik moest een maand overbruggen en toen kreeg ik het advies om mijn abonnement te laten stoppen en zodra ik de sleutel had een nieuw abonnement aan te vragen.

0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Ok. Snap het. Er zitten wat complicaties aan vast, zoals je merkt. Geen gemakkelijk gespreksonderwerp bij een simpel advies, dat op zich iha wel ok is. Zeker als het gat tussen de abo’s nog groter is dan 1  mnd.
Komt wel goed. Nog even wat geduld.

0 Kudos
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @R.Wijnands

Tijd voor actie! Ik help je hierbij graag. Gezien ik nog wat meer gegevens van je nodig heb wil ik je vragen of je mij een privébericht kunt sturen. Dit kan door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. 
Zou je mij via het privébericht kunnen voorzien van beide e-mailadressen die gebruikt worden. Samen met de oude adresgegevens en de nieuwe adresgegevens. Dan gaan we samen aan de slag! 

0 Kudos
Ga naar reactie
R.Wijnands
Level 1
Topicstarter
Gianna Ziggo wrote:

Goedemorgen @R.Wijnands

Tijd voor actie! Ik help je hierbij graag. Gezien ik nog wat meer gegevens van je nodig heb wil ik je vragen of je mij een privébericht kunt sturen. Dit kan door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. 
Zou je mij via het privébericht kunnen voorzien van beide e-mailadressen die gebruikt worden. Samen met de oude adresgegevens en de nieuwe adresgegevens. Dan gaan we samen aan de slag! 

Hallo Gianna, je hebt een PM.

0 Kudos
R.Wijnands
Level 1
Topicstarter

Nogmaals bedankt Gianna, dit Topic mag gesloten worden!

Genk
Level 1

Hallo @Gianna . Ik heb exact hetzelfde probleem, ook door dezelfde reden (3 maand geen woning door verhuizen). Zou je mij hiermee kunnen helpen?

 

Vr.groet Gijs

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Genk Ik heb Gianna al maanden niet meer hier zien reageren en dit topic is 1,5 jaar oud.

 

Maak even een nieuw topic aan met je vraag, dan kan een Ziggo moderator het oppakken en je persoonlijk helpen.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Genk , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden als je de hulp kunt gebruiken van onze Community leden.

Natuurlijk helpen wij je hier graag mee. Het is toch logisch dat je op je nieuwe adres ook je e-mailadres wilt gebruiken voor je MijnZiggo account. Zou je voor mij bij je profiel tussen haakjes ook je oude adres willen noteren naast je nieuwe adres? Dan kan ik  met je meekijken in deze situatie. 

Weet je niet hoe jij je oude adres ook kunt toevoegen in je profiel, vraag dan 1 van onze Community leden om hulp. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Profiel aanpassen:

Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Genk Je hebt even moeten wachten op mijn (re)actie maar je Mijn Ziggo account van je oude klantnummer is zojuist verwijderd. Je kunt dus een nieuw account aanmaken met je e-mailadres.

0 Kudos
Ga naar reactie
Genk
Level 1

Dank! Rikst.

 

Door drukke verbouwing en omdat ik dus amper op het 'verkeerde' mailadres kijk (daarom was dit ook een probleem) heeft het eventjes geduurd. Maar het is opgelost! Super. 

Toch vind ik het wel vreemd dat een issue als deze aan de telefoon keihard wordt beantwoord met "Nee, kan niet, wen er maar aan.."oid. 

 

Maar nogmaals dank voor de oplossing!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Genk Wat super fijn dat het probleem is opgelost, dat vinden we fijn om te horen!

 

 

Ik ga ervoor zorgen dat jouw feedback gemeld wordt. Veel plezier met je verbouwde woning en een hele fijne dag!

0 Kudos