"Spijtig genoeg moet ik je teleurstellen wat betreft het overhevelen van het e-mailadres. Sinds 7 juni zijn de voorwaarden van het proces aangepast, waardoor het overhevelen van een e-mailadres in het geval van bijvoorbeeld een verhuizing, niet meer mogelijk is."
@Vincent Ben heel benieuwd wat de reden daarvoor is, want dit lijkt me uitermate klantonvriendelijk.
@BWJHilberink In ieder geval blijft je emailadres nog 6 maanden beschikbaar voor je.
In die tijd kun je ook de lopende zaken overzetten, mocht je niet te veel moeten wijzigen.
Dit is wel een duidelijk signaal van Ziggo naar alle klanten om juist geen emailadressen van Ziggo meer te gaan gebruiken, als er ineens zoveel beperkingen optreden om een emailadres om te zetten binnen de Ziggo abonnementen.
Dan is een mailadres buiten de providers om veel simpeler, anders moet je op tig of meer plekken het email adres gaan veranderen, alleen al omdat je samen gaat wonen of in andere omstandigheden.
Als je dan een vast emailadres hebt buiten de providers om, vervalt ook weer een drempel om over te stappen naar een andere provider.