Goedenavond,
Sinds vandaag kreeg ik een mail dat mijn e-mail account is geblokkeerd vanwege diverse hackpogingen.
Citaat mail Ziggo:
"Geachte heer/mevrouw,
Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail.
U bent nu geblokkeerd
Uw e-mailaccount is door ons uit voorzorg geblokkeerd. Hierdoor kunt u geen e-mail meer versturen vanaf uw Ziggo Mail account.
Bij het versturen van een bericht zult u de volgende melding krijgen:
"Beveiligings alarm! Uw account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail. U hebt hierover een e-mail van Ziggo ontvangen. Controleer uw inbox voor verdere instructies"
Het wijzigen van Mijn Ziggo is wel gelukt, maar de pagina om het e-mail account te wijzigen is leeg.
Wilde de login opvragen, maar Ziggo zegt simpelweg dat hij mijn gegevens niet kan herkennen:
Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.
Klantnummer, postcode en huisnummer is altijd hetzelfde gebleven.
Ik kan ook Ziggowebcare niet meer benaderen via twitter. Hebben ze mijn account geblokkeerd na ruim 2 jaar zonder vooraankondiging?
Heb ook geen mail gehad dat ze mijn account gingen sluiten.
E-mails ontvangen kan ik wel, maar versturen niet meer.
Ik zie dat er op dit moment een onderhoud bezig is in Mijn Ziggo. Erg toevallig dat op hetzelfde moment mijn e-mail account geblokkeerd is.
Ik heb het vermoeden dat er ergens iets getriggerd is? Foutje, bedankt?