1
Vraag
2
Reageer en help mee
vanmrongen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail adres opheffen

Ik wil graag een oud mailaccount van @Home opheffen, via de klantenservice lukt dat niet.

Ik ben nog steeds ( al jaren) ziggo klant, maar heb geen mailaccount nodig van ziggo, en het oude adres kan ik zelf niet opzeggen blijkbaar. Graag hulp om dit account definitief te verwijderen.

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Reacties
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @vanmrongen
Een warm welkom op de Ziggo Community 

Als ik het goed begrijp wil je graag een @Home e-mailadres verwijderen onder jouw actieve klantnummer. De kans is groot dat dit het hoofd e-mailaccount is, waardoor mijn collega's van de klantenservice hebben gezegd dat dit niet mogelijk is. Een hoofd e-mailaccount kan namelijk niet verwijderd worden onder een actief abonnement. Indien het niet een hoofd e-mailaccount betreft, dan zou je zoals @Bert aangeeft het e-mailadres zelf moeten kunnen verwijderen in Mijn Ziggo. 

Nu wil ik graag een dubbelcheck voor je doen, maar zonder gegevens is dat lastig. Wil je in jouw Community profiel jouw adresgegevens vermelden en het e-mailadres waar het om gaat? 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als het 1e emailadres is van je huidige abonnement, dan kan dat niet verwijderd worden, daar hangt je hele abonnement met gegevens aan.

Plaats het emailadres achter je huisnummer, dan kan Ziggo meteen zien waar het over gaat.

vanmrongen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het mail adres dat moet worden verwijderd is beslist niet het 1e emailadres van het lopende abonnement.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@vanmrongen Als het een email adres is in je lopende abonnement, dan kun je dat zelf verwijderen in Mijn Ziggo onder Internet en dan naar beneden scrollen onder E-mailadressen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @vanmrongen
Een warm welkom op de Ziggo Community 

Als ik het goed begrijp wil je graag een @Home e-mailadres verwijderen onder jouw actieve klantnummer. De kans is groot dat dit het hoofd e-mailaccount is, waardoor mijn collega's van de klantenservice hebben gezegd dat dit niet mogelijk is. Een hoofd e-mailaccount kan namelijk niet verwijderd worden onder een actief abonnement. Indien het niet een hoofd e-mailaccount betreft, dan zou je zoals @Bert aangeeft het e-mailadres zelf moeten kunnen verwijderen in Mijn Ziggo. 

Nu wil ik graag een dubbelcheck voor je doen, maar zonder gegevens is dat lastig. Wil je in jouw Community profiel jouw adresgegevens vermelden en het e-mailadres waar het om gaat? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic