Door een lang aanmeldproces met veel pogingen om klant te worden heb ik nu twee Ziggo klantnummers. Eén met abonnement en de ander zonder (er staat ook bij het niet-actieve klantnummer dat ik geen klant ben). In Mijn Ziggo, via de website, zijn beide klantnummers ook te zien (bij Account uitbreiden).
Wat is nu het probleem? Log ik in bij Mijn Ziggo via de website dan kom ik automatisch op mijn niet actieve klantnummer. Log ik in via de Mijn Ziggo app dan kom ik in mijn actieve klantnummer.
Daar zitten dus wat onhandigheden aan. Zo kan ik via de website niks aanpassen en wil ik in de app naar mijn verbruik kijken dan schakelt deze automatisch naar mijn niet-actieve klantnummer.
Ik dacht ik verander het email adres van mijn niet-actieve klantnummer, maar gezien de koppeling wijzigt deze dan dus ook voor de actieve (ik heb dat geprobeerd).
Ziggo heeft mijn niet actieve klantnummer als eens verwijderd (met een screenshot als bewijs). Alleen is het klantnummer er nog steeds.
Volgens de Support mensen is dit een bekend probleem, waar meerdere klanten last van hebben. Alleen vraag ik mij na een maand wel af of dit echt zo is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@gorama en zo zijn we weer wat sleuteldagen verder. De privéberichten met details van de kuren kon ik inzien, waarvoor dank.
Er is wel wat gedaan op de achtergrond, dus ben ik even benieuwd naar het volgende:
- wis van je browsers eens de cache en cookies en pak deze link, waarop je inlogt met je nieuwe (juiste) klantnummer of gegevens: wat zie je dan?
- verwijder ook de Mijn Ziggo app van je apparaten en installeer deze daarna opnieuw. Hoe gaat het dan met het inloggen?
Houd je ons op de hoogte aub?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor Ziggo ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.
Blijkbaar is er ( weer ) iets fout gegaan en helaas levert de helpdesk ( weer ) weinig hulp. Ondanks dat u dit niet zou verwachten, moet men met de helpdesk iets geluk ( 😯 ) hebben, voor wat betreft wie men aan de lijn krijgt. Want niet alle helpdesk ( = calldesk ) medewerkers zijn technisch, zijn mee denkend, weten alle ins en outs van Ziggo, hebben een goed humeur, willen u helpen en/of werken ook voor uw plezier !
Aangezien het basis zaken betreft, wat belangrijk is voor uw gehele Ziggo ervaring, zou ik dit alleen door een Ziggo mod laten aanpassen en dit niet aan de helpdesk toe vertrouwen.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.
Goedemiddag @gorama
Ik zie 1 actief Mijn Ziggo account en deze is gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je ook ingelogd bent op de Ziggo Community.
"In Mijn Ziggo, via de website, zijn beide klantnummers ook te zien (bij Account uitbreiden)."
Je andere account kan ik niet vinden.
Log je op de computer ook in met je e-mailadres, waarmee je nu op het forum bent ingelogd? Of gebruik je daar een andere accountnaam voor?
En wil je het andere klantnummer anders updaten in je profiel? (ter aanvulling bij je postcode en/of huisnummer). Dit gedeelte is alleen voor de moderators inzichtelijk :-).
We zien je reactie/update tegemoet en helpen je graag verder.
Klopt. 1 actief Mijn Ziggo account met het emailadres waarmee ik ook inlog op de Ziggo Community. Daaronder zitten 2 klantnummers.
Extra klantnummers kun je via de website (niet via de app) toevoegen onder het kopje Account Uitbreiden (ook een Vodafone account kun je daar toevoegen).
Voor de duidelijkheid, ik heb nooit mijn account uitgebreid. De twee klantnummers waren er al.
Op de klantnummers klikken heeft geen zin; beide geven dan aan dat ik geen klant meer ben.
In mijn profiel staan in het tekstveld beide klantnummers. Alvast bedankt.
Je hebt een privé bericht van mij ontvangen @gorama
@gorama en zo zijn we weer wat sleuteldagen verder. De privéberichten met details van de kuren kon ik inzien, waarvoor dank.
Er is wel wat gedaan op de achtergrond, dus ben ik even benieuwd naar het volgende:
- wis van je browsers eens de cache en cookies en pak deze link, waarop je inlogt met je nieuwe (juiste) klantnummer of gegevens: wat zie je dan?
- verwijder ook de Mijn Ziggo app van je apparaten en installeer deze daarna opnieuw. Hoe gaat het dan met het inloggen?
Houd je ons op de hoogte aub?
Het werkt nu allemaal zoals het moet. Zowel website als de Mijn Ziggo app.
Mijn dank voor het oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.