Naar aanleiding van issue over Netflix, hier gemeld op Ziggo Community, ben ik even gaan kijken naar of 't allemaal in mijn Ziggo-account nog wel goed stond.
Bij mijn producten stond 'SkyShowTime' twee keer vermeld.
De bovenste is gratis, dus de onderste kan weg, toch? Kan ik daar zelf in gaan zitten modderen, of maak ik 't dan alleen maar ingewikkelder?
't Kan te maken hebben met de aanvraag van een glasvezel-aansluiting via Odido (heb me laten verleiden een voordelig abonnement te nemen, maar na 'n jaar is 't Odido niet gelukt de verbinding op te leveren). Terwijl ik dus maanden heb zitten wachten heeft m'n Ziggo-account 'on hold' gestaan (Ziggo heeft prima gefunctioneerd, ook nu dus nog). Juist in deze periode heeft Ziggo mij ook dat gratis SkyShowTime aangeboden, dus misschien heeft 't daar mee te maken?
Heb ik ook nog 'n vraagje over Netflix.
Die van mij werkt prima maar waarom wordt mij dan gevraagd via Ziggo een abonnement te nemen?
... Oh nee! Ik heb in 't verleden, buiten Ziggo om, een abonnementje genomen; eh, nergens meer aankomen, 't werkt!
Nu allen dat SkyShowTime issue (zie boven) nog.
Groet,
Luc
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Rikst,
Zoals al eerder gemeld (zie boven), stand in 't overzicht wat ik niet meer kan vinden, maar wat veranderd lijkt te zijn in onderstaand overzicht,
staat nu (in dat nieuwe overzicht dus) die SkyShowTime streamingdienst wél eenmalig genoemd. Alles lijkt dus in orde (en hij doet 't ook gewoon).
Senx!
Luc
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @luc Richter
Een hoop onduidelijkheid zo te lezen rondom je streamingsdiensten 🙂
Laten we beginnen met fijn dat je voor Ziggo hebt gekozen. Ookal was het wellicht niet je eerste keus, we zijn blij met je.
In je Mijn Ziggo overzicht zie je de gratis extra regel, waarbij je SkyShowtime gratis ontvangt.
In de onderste regel, zie je dat je de streamingsdienst nog moet activeren. Heb je dat al gedaan? Daar lijkt het nu niet op.
Wat betreft Netflix kun je je ook via ons abonneren waardoor je combinatiekorting krijgt. Maar als je al een Netflix abonnement buiten ons om hebt, kun je het ook lekker zo laten.
Overigens wel mooi om te zien hoe jij in je topic het gesprek met jezelf voert en deels je eigen antwoorden al geeft hahaha 🙂 Leuk!
Hoi @Jamyla,
Dus ik moet sowieso die onderste SkyShowTime nog even activeren (ik maak de systemen dan niet in de war)?
Luc
Haha nee Luc, die zouden daar niet van in de war mogen raken hoor 🙂 Het activeren heeft alleen invloed op je online accountm niet op het gratis abonnement.
@DaLucsta Voor nu een goed weekend toegewenst!
Zojuist geprobeerd die onderste te activeren. Moet dat wel; ik werd namelijk gevraagd een abonnement af te sluiten. Moet ik die onderste niet verwijderen, want SkyShowTime staat toch al bovenaan in 't overzicht?
Luc
Er is geen dubbel abonnement actief, dus er valt niets te verwijderen. Als we nu skyshowtime verwijderen, heb je geen toegang meer. @DaLucsta
Heb je een account eerder al aangemaakt waarmee je ook kan inloggen in de app van SkyShowtime en onder Ziggo je films en series kan volgen?
Hoi @Jamyla,
Nee, ik heb geen ander account aangemaakt.
Zojuist geprobeerd de app te gebruiken om iets van SkyShowTime te zien (voor 't eerst trouwens) en inderdaad, mij wordt verzocht in te loggen of een (betaald) abonnement af te sluiten. Inloggen met dezelfde inloggegevens als die van Mijn Ziggo lukt niet (Ziggo Go werkt wél trouwens).
Hoe nu verder?
Volgens mij staat 'r ergens 'n bitje verkeerd omdat ik dat gratis SkyShowTime kreeg toen ik al 'uitgeschreven' was omdat mijn Odido-glasvezelverbinding opgeleverd zou worden. Dat is uiteindelijk niet gelukt en ik ben dus weer een normaal Ziggo-lid (gelukkig trouwens).
Maar wél met 'n niet-werkend (gratis) SkyShowTime-account dus.
Wat nu?
Luc
Hi @DaLucsta
De bedoeling is dat je in Mijn Ziggo kiest voor "Account activeren" en daarna een SkyShowtime account aanmaakt. Log dus niet met je Mijn Ziggo gegevens in bij SkyShowtime, dat gat niet werken.
Wil je dat eens proberen? We horen graag of het gelukt is.
Hoi @Rikst,
Zoals al eerder gemeld (zie boven), stand in 't overzicht wat ik niet meer kan vinden, maar wat veranderd lijkt te zijn in onderstaand overzicht,
staat nu (in dat nieuwe overzicht dus) die SkyShowTime streamingdienst wél eenmalig genoemd. Alles lijkt dus in orde (en hij doet 't ook gewoon).
Senx!
Luc
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.