1
Vraag
2
Reacties
MichelleJansse1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele betalingsregeling dubbele afschrijving

Hallo Allen,

Ik heb een vraagje, Door omstandigheden en andere bedrag dan voorzien. Betalingsregeling geregeld. Echter is dit 2 maal aangevraagd door me zelf perongelijk dus nu word er ipv 3 afschrijvingen , 6 afschrijvingen afgeschreven met het bedrag van 42 euro. Ik heb contact opgezocht met ziggo via telefoon en Berichten. De een zegt 1 afschrijving kan je terug laten storten zelf via de bank, en de ander zegt dat hij/zij het niet weet. 

Nu weet ik niet wat ik moet of kan doen.. Niet dat ik dadelijk geen tv en wifi heb, dat ik 1 van de 2 afschrijvingen heb terug gestort.

hopelijk weten jullie wat ik kan doen.

Mvg, Michelle

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 2014Posts
  • 191Oplossingen
  • 827Likes

Wat een chaos zeg! Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. Hulp is onderweg. Het komt in ieder geval goed!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2855Posts
  • 305Oplossingen
  • 1382Likes

Hi @MichelleJansse1!

Een dubbele afschrijving is niet wat je wenst als je een regeling hebt aangevraagd! Goed dat je contact hebt opgenomen, ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Er is gister een case aangemaakt voor een andere afdeling om te vragen of we eentje kunnen stoppen. Daaruit is voortgekomen dat als je 1 bedrag storneert, deze regeling automatisch gestopt wordt. Dus als je dat zou willen doen, krijg je niet nog een dubbele afschrijving volgende maand! 🙂