Hallo Allen,
Ik heb een vraagje, Door omstandigheden en andere bedrag dan voorzien. Betalingsregeling geregeld. Echter is dit 2 maal aangevraagd door me zelf perongelijk dus nu word er ipv 3 afschrijvingen , 6 afschrijvingen afgeschreven met het bedrag van 42 euro. Ik heb contact opgezocht met ziggo via telefoon en Berichten. De een zegt 1 afschrijving kan je terug laten storten zelf via de bank, en de ander zegt dat hij/zij het niet weet.
Nu weet ik niet wat ik moet of kan doen.. Niet dat ik dadelijk geen tv en wifi heb, dat ik 1 van de 2 afschrijvingen heb terug gestort.
hopelijk weten jullie wat ik kan doen.
Mvg, Michelle
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat een chaos zeg! Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. Hulp is onderweg. Het komt in ieder geval goed!
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @MichelleJansse1!
Een dubbele afschrijving is niet wat je wenst als je een regeling hebt aangevraagd! Goed dat je contact hebt opgenomen, ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenen.
Er is gister een case aangemaakt voor een andere afdeling om te vragen of we eentje kunnen stoppen. Daaruit is voortgekomen dat als je 1 bedrag storneert, deze regeling automatisch gestopt wordt. Dus als je dat zou willen doen, krijg je niet nog een dubbele afschrijving volgende maand! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.