BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

Dubbele Deco M4 set in overzicht abonnement

beste @Ziggo,

 

In mijn abonnementsoverzicht bij Internet staan 2 deco M4 sets?

6 Deco's lijken mij leuk maar duidelijk overkill voor mijn woning 🤣

 

Mijn set heb ik in het Postcode veld met serienummer vermeld.

Graag de andere (spook 👻 ) set verwijderen.

 

 

Dank alvast,

 

Bam

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @BAM ,

Probeer eens via de Wifi Crew, die kunnen ook een Ubee 1318 opsturen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly-wifi

Ook met de boosters kunnen ze je vast helpen, mijn ervaring is dat ze net zo goed hun werk doen als de moderators hier.

Als de chat niet opent, probeer dan het via een privévenster of wis je volledig browser geschiedenis.

Bekijk in context

18 Reacties 18
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @BAM

Wat gek dat er een dubbele Deco-set in staat! Die in je profiel staat, die gebruik je dus helemaal niet? Deze zijn in september wel gewoon verstuurd, zijn ook bevestiging gestuurd via de mail. Wil je eens kijken? 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Carlien ,

 

Bericht van 23 september bedoel je?

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Yes, die! En daarna is ook een track&trace verstuurd. En later op 9 oktober weer een track&trace met een tweede set. 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Carlien,

 

ik heb niks van 9 oktober??

 

Dank en groet,

 

Bam

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Geen track&trace ontvangen in je mail box of spam box? 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Carlien,

 

Daar ook niks 😢

 

 

Dank en groet,

 

Bam

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@BAM dankje voor de update.

Even voor de ultieme duidelijkheid, alvorens ik ergens de digitale flex in zet: die in je profiel in de Community staat is de enige die je in bezit hebt? In je andere gegevens, aan de achterkant, staat inderdaad nog een wifibooster.

Die kan ik weghalen hoor, maar dus voor ik iets doe wat niet de bedoeling is even een laatste check! 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Jacob,

 

De genoemde set heb ik in mijn bezit. 

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@BAM Bij deze zijn is de tweede Deco M4 set voor je verwijderd 🙂 Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Mariska,

 

Dank voor je terugkoppeling.

 

Is het voor mij ook mogelijk om een UBC1318ZG  te ontvangen ivm bufferbloat?

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Zeker! Ik heb het signaal nagekeken en dat ziet er op het eerste gezicht goed uit dus bij deze komt er een Ubee jouw kant op. 🙂 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

Lekker bezig  @Mariska,

 

Duikt er net een andere post op over 'verborgen' abonnementen 😁
https://www.ziggo.nl/internet/start-xxl 

 

Is het pakket met 150 Mbps nog beschikbaar? Of enkelt de 200 Mbps variant?  

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@BAM,

de 150mb variant is door de snelheid verhoging 200 geworden, alleen die is nog mogelijk.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

het is inderdaad start (100/20) of start xxl (200/20), daartussen zit geen andere optie

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

Hoi @Mariska,

 

Ik heb géén Ubee ontvangen maar de Arris TG2492LG-ZG.

Dat gaat helaas niets verbeteren 😪

 

Kan een juist modem worden verstuurd??

Desnoods wil ik die F3896LG ontvangen en door de teststraat halen 😁

 

 

Dank en groet,

 

Bam 

 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

@Ziggo ,

 

Graag reactie op mijn modem vraag 😁

 

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

BAM
Topicstarter
Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes

hoi @Mariska@Ziggo@Carlien@Jacob@Paul

 

Helaas nog niets veranderd tbv mijn Boosters, nog dubbel in mijn Overzicht.

Plus dat ik deze missende moet retourneren??

 

Modem is onjuist geleverd? Internet blijft dus probleem, plus ik kan geen 200 / 20 bestellen hierdoor ( Pending Order / Modem swap ). 

 

 

Wie o wie kan dit oppakken en oplossen?

 

 

Dank en groet,

 

Bam

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @BAM ,

Probeer eens via de Wifi Crew, die kunnen ook een Ubee 1318 opsturen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly-wifi

Ook met de boosters kunnen ze je vast helpen, mijn ervaring is dat ze net zo goed hun werk doen als de moderators hier.

Als de chat niet opent, probeer dan het via een privévenster of wis je volledig browser geschiedenis.

Uitgelicht topic