Ik heb (ivm de verhuur van een woning) 2 Ziggo-abonnementen op mijn naam staan. De ene is contractvrij en hierop is alles (camera/alarm etc) aangesloten. De andere loopt nog binnen de minimale contractperiode maar is eigenlijk overbodig. Zou er een mogelijkheid bestaan om deze toch op te zeggen en dat dan als een soort zekerheid voor Ziggo er voor het andere abonnement een nieuwe contractperiode van een jaar ingaat?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Dank je wel! Ik heb de gegevens toegevoegd in het profiel. Wie weet heeft een andere klant iets soortgelijks gehad. En anders hoop ik op een reactie van een moderator.
Voor dergelijke aanpassingen is geen standaard oplossing, maar een Ziggo moderator kan dieper kijken in het systeem en zien wat er wel mogelijk is.
Hi @ZWANIE34 - Ik begrijp dat het om hetzelfde adres gaat? Of twee verschillende, maar beide op jouw naam? Per adres kan er in principe maar één abonnement zijn.
Als het er meer zijn, is dat ofwel foutief, ofwel een splitsing van bepaalde diensten (bijvoorbeeld televisie op de één, internet op de ander). Ik heb je even een privébericht gestuurd over de situatie bij het adres dat je in je profiel hebt staan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.