HTalsma

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Drie abonnementen voor 1 dienst!?

Weet niet hoe ze het bij @Ziggo voor elkaar krijgen maar men heeft 3 abonnementen op mijn adres geregistreerd, elk ook weer met een ander klantnummer.  Na afgelopen weken heeeeel veel gebeld te hebben zou alles geregeld zijn, want alle drie moeten worden stopgezet zonder dat er een aansluiting is geweest!

 

En nu ? Krijg ik @^$&%#^#$%  van elk klantnummer een vage factuur die zogenaamd in MijnZiggo is in te zien. Nou je raad het al dus niet, alleen  1 van de klantnummers staat er in en de andere factuur van het andere klantnummer is nergens terug te vinden. Ook dus geen idee waarom die kosten zo hoog zijn. 

 

Belachelijke service verleners daar bij Ziggo.  Als oplossing mijn bankafschrijvingen maar geblokkeerd, want weer uren in de wacht hangen heb ik geen zin in. Ze beloven van alles maar komen dit niet na. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik snap dat je daar graag duidelijkheid over zou willen hebben, @HTalsma. Er is sprake van meerdere klantnummers en er volgt voor elk een aparte eindfactuur, die zullen we moeten afwachten. Deze zijn niet samen te voegen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@HTalsma Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de drie klantnummers tussen haakjes erachter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

Hoi,

zet in jouw profiel hier even je huisnummer en postcode, dit is alleen zichtbaar voor de medewerkers van ziggo.

Zet daar in het vak opmerkingen ook jouw bekende klantnummers dan kan men makkelijker jouw gegevens bekijken en hier een reactie plaatsen.

Misschien wil @Bert een moderator waarschuwen.?

HTalsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Done!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@HTalsma sorry voor het gedoe maar zeker welkom hier.

Ik snap dat dit allemaal zeer irritant en merkwaardig is. Zulke verwarring, daar zit niemand op te wachten. 

Op je adres zie ik inderdaad een berg aan informatie en meer klantnummers. Wel zou alles nu stopgezet moet zijn. Aangezien facturen vaak vooraf worden opgemaakt, zullen deze inderdaad over een periode zijn berekend welke niet van toepassing is.

Daarna volgt altijd vanuit onze systemen een automatische correctie. Als het goed is, krijg je per klantnummer een einddatum bevestigd, per wanneer de diensten zijn stopgezet. Heb je dit reeds ontvangen? 

HTalsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jacob even de informatie van alle mailtjes verzameld:

datum         klantnr omschrijving
17 januari   *955      eind van Ziggo Digitale Televisie. Modem retour bevestigd.
17 januari   *877      eind van Ziggo Digitale Televisie. Retour bevestigd.
17 januari   *955      eind van Ziggo Internet. Retour bevestigd.
17 januari   *877      retour Ziggo Mediabox Next Mini bevestigd
19 januari   *877      Ziggo Internet beeindigd per 18/2
19 januari   ????        Factuur 95.26 geen idee waarvan
20 januari   *877      einde van Digitale Kabel TV en Ziggo Internet per 20/1. Modem retour bevestigd.

Met als klap op de vuurpijl dat ik vandaag, 25 januari, een factuur per post krijg toegestuurd om die ook nog maar even te betalen voor abbo *877.  WTF !!!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@HTalsma ja, daar wordt je niet blij van maar houd het aub, ook in de afkortingen, netjes. Dat doen wij ook.

Ik ben verwoed wezen sleutelen. De facturen worden weggeschreven. Stoor je aub even niet aan eventuele meldingen of berichten nav vergoedingen die je misschien krijgt, dat komt door de herstelactie's die wij uitvoeren. Al met al moet het nu snel opgelost zijn.

Nogmals sorry voor het gedoe maar het komt goed! 

HTalsma
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jacob ik ben benieuwd naar het totale bedrag van alle facturen want die lopen aardig op voor een niet geleverde dienst. De berichten totdus dat er creditnotas worden gemaakt voor 19 euro op de volgende factuur welke ik vanzelfsprekend niet zal ontvangen, immers ik heb geen abonnementen . 

Mooiste zou zijn 1 afrekening en net blijvend herhalen met facturen waar ik geen inzicht op heb op mijnziggo, want die staan er gewoon niet.  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik snap dat je daar graag duidelijkheid over zou willen hebben, @HTalsma. Er is sprake van meerdere klantnummers en er volgt voor elk een aparte eindfactuur, die zullen we moeten afwachten. Deze zijn niet samen te voegen.

Uitgelicht topic