Wij hebben als abonnement: Internet Max en TV Complete Next en volop bellen.
We betalen maandelijks: €95,45.
Hierin is (gratis) ingegrepen: Movies and Series, extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal
En juist van dat laatste willen we vanaf. En dat blijkt niet mogelijk omdat het zg gratis is. Terwijl we enige jaren geleden het er als extra pakket bijgenomen hebben om F1 te kijken.
Nu Ziggo geen F1 live meer uitzendt hebben we er geen belang meer bij.
Als ik nu via Ziggo.voordeel.nl een soortgelijk abonnement zou aanvragen kan ik weldegelijk de keuze maken en Ziggo Sport en Movies en Series NIET kiezen.
Het totale abonnement zou dan € 13,95 p.m. goedkoper zijn. (€81,50)
Ik begrijp dit echt niet. Wie kan me dat uitleggen?
bvb dank.
Jos WRSM
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jos WRSM "En nu is het zg gratis"
Het is niet zogenaamd gratis, je krijgt het gratis, omdat je Vodafone en Ziggo abonnee bent en je hebt dit gratis pakket ooit zelf hebt gekozen uit de 3 pakketten, waaruit je mocht kiezen om ze gratis te kunnen bekijken.
Vodafone en Ziggo werken samen | Vodafone
Eerder was Ziggo alleen Ziggo en moest je betalen voor Ziggo Sport Totaal.
In 2016 is pas de mogelijkheid gekomen om gratis extra's te krijgen toen Vodafone samenging met Ziggo.
Nu is Ziggo Sport Totaal ook standaard in een TV Max pakket.
Als je een Vodafone abonnement hebt kun je Ziggo Sport Totaal kiezen als gratis pakket of Movies en Series L of het kids pakket en ergens heb je zelf voor het Ziggo Sport Totaal pakket gekozen, anders kon je dit nu niet gratis hebben: Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone
Gratis extra tv-pakket | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone
Als je Ziggo Sport Totaal niet als gratis extra's hebt of je hebt geen TV Max, dan kost het € 14,95 per maand.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In TV Max zit Ziggo Sport Totaal standaard in, zoals ook Movies & Series XL in TV Max zit: Alles-in-1 pakket - Vergelijk Internet TV & Bellen | Ziggo
Wil je Ziggo Sport Totaal niet en de 40 extra zenders niet die in Movies & Series XL zitten, dan zou je terug kunnen naar TV Complete, dat scheelt je € 12,00
Maar wij hebben TV Complete Next al . . .
Ah, verkeerd begrepen.
Een Ziggo moderator kan morgen kijken wat er mis gaat en de nodige stappen zetten.
Bedankt voor je reactie. Via de helpdesk kreeg ik nul op het rekest.
Ben erg benieuwd naar het verdere verloop.
Goedemorgen @Jos WRSM,
Welkom op de Community! En ook altijd goed om te kijken of je abonnement goedkoper kan.
Als ik het goed begrijp wil je van Ziggo Sport Totaal en Movies & Series af en € 13.95 per maand besparen. Dit zijn allebei tv-opties. Als ik je tv abonnement erbij pak zie ik dat Je inderdaad een TV Complete Next abonnement hebt. Ziggo Sport Totaal is hierbij een gratis extra vanwege een Vodafone abonnement. Dit opzeggen kan inderdaad niet, maar je kunt het wel wijzigen naar Ziggo Kids of Ziggo Movies & Series L. De gewone Movies & Series zitten al in het TV Complete abonnement. Je kunt het tv abonnement eventueel wijzigen naar TV Start Next, daarin zitten geen Movies & Series. Nadeel is wel dat je niet meer kunt opnemen en Replay TV 2 in plaats van 7 dagen is.
Ook scheelt het eerlijk gezegd geen € 13,95 per maand, maar € 5,00. Je noemt daarbij ziggo.voordeel.nl als bron, maar dat is voor mij een niet bestaande pagina. Ik vermoed dat je een pagina hebt gevonden zonder volop bellen ( dus bellen per minuut). Internet Max en TV Complete Start kost namelijk € 71.50 per maand + € 13.95 voor volop bellen
Bedankt voor je reactie. Hier waren we al achter. Waar we eerst een extra pakket tegen extra betaling moesten aanschaffen (ong. 6 a 7 jaar geleden) om F1 te kunnen kijken is nu zogenaamd gratis inbegrepen. Movies en series en sportzenders interesseren ons niets. Daar wringt dus bij ons de schoen.
We willen gewoon wat we nu hebben maar dan zonder alle zg gratis extra's. Dat moet Ziggo toch kunnen leveren?
Ik doel overigens op deze pagina: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tvi
mvrgr Jos
@Jos WRSM "Bedankt voor je reactie. Hier waren we al achter. Waar we eerst een extra pakket tegen extra betaling moesten aanschaffen (ong. 6 a 7 jaar geleden) om F1 te kunnen kijken is nu zogenaamd gratis inbegrepen."
Ziggo en Vodafone zijn in 2016 samen gegaan en toen zijn de gratis extra's gekomen als je bij beiden een abonnement hebt en die gratis extra's heb je zelf gekozen, anders zouden ze niet werken.
Let op met dat Voordeelpakket, je internetsnelheid daalt aanzienlijk en je krijgt mogelijk een andere mediabox met minder mogelijkheden: https://www.ziggo.nl/pakketten/voordeelpakket-tvi
Je betaald dan minder en je krijgt dan minder, het heet niet voor niets het voordeelpakket.
Ik merk het al, we gaan er niet uitkomen. Voor de zg extra's hebben we destijds bij moeten bijbetalen. Om Ziggo Sport extra te kunnen bekijken. En nu is het zg gratis. Ik geef het op.
Bedankt voor de respons.
Helemaal snappen doe ik je niet.
Je hebt eerst een pakket gehad en daarbij extra aangevraagd het Ziggo Sport Totaal pakket voor €13,95 /mnd.
Daarna heb je dus een mobiel abo bij Vodafone/Hollandsnieuwe afgesloten, waarbij je dus een extra pakket gratis bij Ziggo kreeg en als ik het goed lees heb jij gekozen voor Ziggo Sport Totaal, waarvoor je eerder betaalde??
Dan neem ik toch eigenlijk aan dat de abonnementsprijs toen al naar beneden is gegaan?
Waarom toen niet gereclameerd?
Op de één of andere manier mis ik een stukje in deze puzzel??
Overigens zal de website ziggo.voordeel.nl (opent bij mij niet), niet van Ziggo zijn, dus dat daar andere prijzen staan, dat kan, die hebben vaak andere prijsafspraken met Ziggo.
@Jos WRSM "En nu is het zg gratis"
Het is niet zogenaamd gratis, je krijgt het gratis, omdat je Vodafone en Ziggo abonnee bent en je hebt dit gratis pakket ooit zelf hebt gekozen uit de 3 pakketten, waaruit je mocht kiezen om ze gratis te kunnen bekijken.
Vodafone en Ziggo werken samen | Vodafone
Eerder was Ziggo alleen Ziggo en moest je betalen voor Ziggo Sport Totaal.
In 2016 is pas de mogelijkheid gekomen om gratis extra's te krijgen toen Vodafone samenging met Ziggo.
Nu is Ziggo Sport Totaal ook standaard in een TV Max pakket.
Als je een Vodafone abonnement hebt kun je Ziggo Sport Totaal kiezen als gratis pakket of Movies en Series L of het kids pakket en ergens heb je zelf voor het Ziggo Sport Totaal pakket gekozen, anders kon je dit nu niet gratis hebben: Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone
Gratis extra tv-pakket | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone
Als je Ziggo Sport Totaal niet als gratis extra's hebt of je hebt geen TV Max, dan kost het € 14,95 per maand.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.