Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik werk met een Kyocera Ecosys M2735dw om te scannen.
De betreffende pdf's worden via de Ziggo e-mail verstuurd naar een ander e-mail adres.
Nu schijnt er een update geweest te zijn bij Ziggo en nu krijg ik foutmelding code 2102 = 'verbinding maken".
Kyocera zegt dat het niet aan hun ligt en Ziggo heeft mij nog niet kunnen helpen en ik ben geen ICT-er..........
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels opgelost. heb de ziggo accounts vervangen door mijn andere provider. die werkt wel
In je printer dienen deze instellingen te worden toegepast.
Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
"Alvorens een e-mail te verzenden, configureer de SMTP- en e-mailinstellingen via Command Center RX.
Raadpleeg de Engelse gebruikershandleiding" (p. 41).
Goedemorgen @Mariaheide
Allereerst, welkom op de Community. Leuk dat je ons platform hebt gevonden.
Zeker voor de specialere vragen zoals je scanner en e-mail, ben je hier aan het juiste adres.
Is het je inmiddels gelukt het werkend te krijgen met de ontvangen tips?
Beste Jamyla,
Ik heb het probleem ook en bij mij is het nog niet opgelost. Heb je eventueel het ipadres van de SMTP server?
doorgaans zou dat smtp.ziggo.nl moeten zijn, en niet enkel het ip-adres. Dat is overigens 212.54.42.9, maar zou (in theorie) kunnen veranderen.
dank voor de snelle reacties. Helaas werkt het via ip adres ook niet.
Zie eerste reactie bij dit topic van @Steefb
Quote:
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Inmiddels opgelost. heb de ziggo accounts vervangen door mijn andere provider. die werkt wel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...