Ik wacht al 3 maanden tot ik mijn gratis 12 maanden disneyplus kan activeren. Ik wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen waarom ik enkel de betaalde service kan aanschaffen.
Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @RB1313 - Het is inderdaad duidelijk dat hier niets 'onder' hangt op basis van wat je te zien krijgt. Een mega-frustrerende situatie, des te meer omdat onze conclusie "helaas" ook nog steeds is dat alles goed staat. Hoewel er meerdere issues zijn met betrekking tot (de activatie van) Disney+, is dit er niet één van. Bij de checks die we meermaals hebben gedaan, staat alles goed. De reden dat we ook over het mailadres begonnen is, omdat het mailadres dat je eerder deelde op een screenshot verschilt van het mailadres dat je bij ons en voor Mijn Ziggo gebruikt.
We willen natuurlijk voorkomen dat dit (nog meer) een kastje-muur-verhaal wordt, maar ik wil toch vragen of je ook nog met Disney+ contact hebt gehad naar aanleiding van het laatste bericht van mijn collega Welmoed?
Ok. Allerlaatste poging voor ik er helemaal klaar mee ben.
Ik heb disneyplus gebeld. Zij zien geen actief abonnement, dus verwijzen me naar ziggo.
Graag hoor ik hoe verder.
Moet ik een nieuwe activatielink krijgen of wat anders?! Vertel het me aub.
Mocht het niet lukken krijg ik graag contact met de opzegservice. Ziggo blijft in gebreke, ik ben er wel klaar mee.
Hi @RB1313
Laten we inderdaad nog een poging wagen! Ik heb DIsney+ via Ziggo opnieuw gekoppeld aan je account. Dit kun je ook terug zien in Mijn Ziggo, hier staat Disney+ nu actief onder je abonnement. Dit was eerder niet het geval waardoor er wellicht een mismatch is geweest. Ik wil je vragen opnieuw in te loggen bij Disney+ en ben benieuwd wat je daar nu te zien krijgt.
Wat krijg je te zien als je inlogt bij Disney+ @RB1312? Dat wordt me niet helemaal duidelijk vanuit deze screenshots. Geen zorgen overigens, Disney+ is 12 maanden gratis.
Ok, dit zie ik.
dit is wat ik zie. Maar moet ik dan op hetstarten klikken?
Herstarten
Hi @RB1313
Ja, zou je dat willen proberen? We horen de uitkomst graag!
Dan krijg ik dit scherm.
welke optie moet ik kiezen?
@SK111 Dat gaat nog niet goed. In dit geval moeten we terug naar de tekentafel. We laten het de juiste afdeling weten. Sorry voor het ongemak.
Hi,
ergens zit er bij jullie iets goed fout. Dat is jammer, ik heb eerder altijd prima diensten bij ziggo afgenomen. Ik geef het nog een week. En voor nu stel ik het volgende voor: er wordt 110,- overgemaakt op mijn rekening en ik sluit alsnog zelf disney af, een excuus voor het ongemak zou ook netjes zijn van iemand anders de vriendelijke moderatoren hier.
Mocht het toch niet lukken in een week of gestort kunnen worden zodat ik zwlf het abonnement kan afsluiten, dan zeg ik op wegens het in gebreke blijven van Ziggo door het niet leveren van diensten.
Dit is zo spijtig en n kost zoveel tijd.
@RB1313 Alles wijst erop dat Disney+ niet geactiveerd is onder jouw account. Heb je geen mail gehad waarin een link zit om de dienst te activeren? Ook niet in je spam-folder? Dit is het adres wat je bij Ziggo geregistreerd heb staan en dus niet het adres wat je gebruikt voor je Disney+ account mochten deze verschillen.
@RB1313 schreef:Hi,
ergens zit er bij jullie iets goed fout. Dat is jammer, ik heb eerder altijd prima diensten bij ziggo afgenomen. Ik geef het nog een week. En voor nu stel ik het volgende voor: er wordt 110,- overgemaakt op mijn rekening en ik sluit alsnog zelf disney af, een excuus voor het ongemak zou ook netjes zijn van iemand anders de vriendelijke moderatoren hier.
Mocht het toch niet lukken in een week of gestort kunnen worden zodat ik zwlf het abonnement kan afsluiten, dan zeg ik op wegens het in gebreke blijven van Ziggo door het niet leveren van diensten.
Dit is zo spijtig en n kost zoveel tijd.
Zoals bij zovelen bij Ziggo, gaat het activeren van een externe dienst ( Disney+, HBO, Viaplay .... ) niet goed. Dat is al maanden een probleem, maar blijkbaar krijgt Ziggo het niet opgelost !
Dit lijkt mij een prima verzoek, want vaak gaat de extra betaling ( van/voor die dienst ) wel gewoon door, maar krijgt men deze niet actief en betaald men dus voor een niet geleverde dienst. Maar of Ziggo nu wel aan uw wens kan ( wil ) voldoen, dat is afwachten !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.