1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
SK111

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Disneyplus al 3 maanden niet te activeren

Ik wacht al 3 maanden tot ik mijn gratis 12 maanden disneyplus kan activeren. Ik wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen waarom ik enkel de betaalde service kan aanschaffen. 

 

Wie kan mij helpen?

Oplossing
53 Reacties 53
Meldingen
Aan Uit
RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit zie ik in mijn ziggo bij de pakketen. 

IMG_1128.png

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En eerder via de mail. 

IMG_0770.jpeg

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5599Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Hi @RB1313,

De datum in de eerste afbeelding die je deelt, gaat over opzeggen. Er geldt namelijk een maand opzegtermijn voor zenderpakketten en streamingsdiensten. Nu geldt voor jou dat Disney+ en ESPN voor een periode gratis actief staan, je kunt die datum dus negeren. 

 

Als je probeert in te loggen bij Disney+, wat gebeurt er dan? Want je abonnement lijkt hier gewoon actief te staan en als ik mee kijk in je Mijn Ziggo-omgeving zie ik dat ook. 

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_1245.jpeg

IMG_1246.jpeg

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie foto’s. Ook met een nieuw wachtwoord aanvragen likt het niet. Zeer frustrerend. 

MR_CHIP

Level 19
  • 12964Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

Heb je het geactiveerd via mijn ziggo kopje streamingdiensten beheren

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_1252.png

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja. Want ik kan alleen op opzeggen klikken. 

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan iemand me niet gewoon bellen? Die moet toch een simpel ding zijn?

MR_CHIP

Level 19
  • 12964Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

dat overzicht is niet diegen die ik bedoel

 

 

jij gebruikt deze link vermoedelijk

https://shop.ziggo.nl/inlifesales/mijn-televisie

ik vraag me af wat

https://account.ziggo.nl/app-billing

laat zien

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_1253.png

 

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via “jouw” link zie ik dit. Hetgeen waar ik mijn vraag mee begon.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2170Posts
  • 200Oplossingen
  • 1515Likes

HI @RB1313, hier gaat duidelijk echt iets mis en daar kan jij zelf niets aan doen: je hebt de juiste stappen doorlopen. Ik heb een werkbon aangemaakt en kom bij je in de lucht als hier nieuws over is. Excuses voor het ongemak zover!

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je!! Je bent een held. 
ik begon langzaam gek te worden 🤪

 

Kan je ook iets doen met de gemiste maanden? Dat zou heel fijn zijn. Merci. 

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste, er is nog geen oplossing, geen verandering. Kan ik een update krijgen?

Het geduld verandert nu wel in frustratie. Zonde. Het had een leuke actie moeten zijn, nu daalt juist het vertrouwen. Graag zsm reactie. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

@RB1313 Er is nog geen verandering omtrent de storingsbon. Ik durf ook niet te zeggen wanneer het is opgelost. Zodra we veranderingen zien, melden we het uiteraard.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2170Posts
  • 200Oplossingen
  • 1515Likes

Hi @RB1313,

 

Nogmaals heb ik alles voor je onder de loep genomen en aan onze zijde zie ik dat alles juist staat. Weet je 100% zeker dat je met de juiste aangemaakte Disney+ gegevens inlogt? Je hebt niet toevallig een ander e-mailadres gebruikt destijds om je Disney+ account aan te maken? Ontvang je wel een e-mail als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen?

 

Als dit alles juist is dan moet ik je toch vragen om contact op te nemen met Disney+ omdat het dan ergens in het account zelf mis gaat. Aan onze kant staan alle lampen op groen.

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het goede emailadres en krijg de optie om mijn abonnement te herstarten. 

is dat dan wat ik moet doen om het gratis jaar te claimen? 
zie foto. 

IMG_2490.png

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_2491.jpeg

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovanstaande is wat ik zie. Zeg maar wat ik moet doen.