Ik wacht al 3 maanden tot ik mijn gratis 12 maanden disneyplus kan activeren. Ik wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen waarom ik enkel de betaalde service kan aanschaffen.
Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit zie ik in mijn ziggo bij de pakketen.
En eerder via de mail.
Hi @RB1313,
De datum in de eerste afbeelding die je deelt, gaat over opzeggen. Er geldt namelijk een maand opzegtermijn voor zenderpakketten en streamingsdiensten. Nu geldt voor jou dat Disney+ en ESPN voor een periode gratis actief staan, je kunt die datum dus negeren.
Als je probeert in te loggen bij Disney+, wat gebeurt er dan? Want je abonnement lijkt hier gewoon actief te staan en als ik mee kijk in je Mijn Ziggo-omgeving zie ik dat ook.
Zie foto’s. Ook met een nieuw wachtwoord aanvragen likt het niet. Zeer frustrerend.
Heb je het geactiveerd via mijn ziggo kopje streamingdiensten beheren
Ja. Want ik kan alleen op opzeggen klikken.
Kan iemand me niet gewoon bellen? Die moet toch een simpel ding zijn?
dat overzicht is niet diegen die ik bedoel
jij gebruikt deze link vermoedelijk
https://shop.ziggo.nl/inlifesales/mijn-televisie
ik vraag me af wat
https://account.ziggo.nl/app-billing
laat zien
Via “jouw” link zie ik dit. Hetgeen waar ik mijn vraag mee begon.
HI @RB1313, hier gaat duidelijk echt iets mis en daar kan jij zelf niets aan doen: je hebt de juiste stappen doorlopen. Ik heb een werkbon aangemaakt en kom bij je in de lucht als hier nieuws over is. Excuses voor het ongemak zover!
Dank je!! Je bent een held.
ik begon langzaam gek te worden 🤪
Kan je ook iets doen met de gemiste maanden? Dat zou heel fijn zijn. Merci.
Beste, er is nog geen oplossing, geen verandering. Kan ik een update krijgen?
Het geduld verandert nu wel in frustratie. Zonde. Het had een leuke actie moeten zijn, nu daalt juist het vertrouwen. Graag zsm reactie.
@RB1313 Er is nog geen verandering omtrent de storingsbon. Ik durf ook niet te zeggen wanneer het is opgelost. Zodra we veranderingen zien, melden we het uiteraard.
Hi @RB1313,
Nogmaals heb ik alles voor je onder de loep genomen en aan onze zijde zie ik dat alles juist staat. Weet je 100% zeker dat je met de juiste aangemaakte Disney+ gegevens inlogt? Je hebt niet toevallig een ander e-mailadres gebruikt destijds om je Disney+ account aan te maken? Ontvang je wel een e-mail als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen?
Als dit alles juist is dan moet ik je toch vragen om contact op te nemen met Disney+ omdat het dan ergens in het account zelf mis gaat. Aan onze kant staan alle lampen op groen.
Ik heb het goede emailadres en krijg de optie om mijn abonnement te herstarten.
is dat dan wat ik moet doen om het gratis jaar te claimen?
zie foto.
Bovanstaande is wat ik zie. Zeg maar wat ik moet doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.