1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
SK111

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Disneyplus al 3 maanden niet te activeren

Ik wacht al 3 maanden tot ik mijn gratis 12 maanden disneyplus kan activeren. Ik wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen waarom ik enkel de betaalde service kan aanschaffen. 

 

Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

@SK111 Het is al geruime tijd stil waarvoor mijn oprechte excuses. Ik heb nog eens kritisch gekeken naar de situatie rondom de activatieproblemen met jouw klantnummer. Gek genoeg staat 12 maanden Disney+ niet actief onder jouw klantnummer. Er valt dus ook niks te koppelen waardoor je inderdaad alleen de betaalde variant tegenkomt in Mijn Ziggo.

 

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor 12 maanden gratis Disney+. Je mag de bestelling accorderen en dan nogmaals in Mijn Ziggo checken wat er mogelijk is om het te activeren. 

Zou je ons op de hoogte willen houden of het lukt en zo niet, wat je zoal ziet? Screenshots zijn dan welkom.

Bekijk in context

52 Reacties 52
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78702Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 306Oplossingen
  • 1382Likes

Hey @SK111! Dat is al een hele lange tijd en ik snap dat je hier enorm van baalt.

Er staat een incident open aan deze kant waarbij de activatie niet lukt. We hebben dit in onderzoek. Helaas heb ik nog geen update hierover maar ik hoop dat het snel de goede kant op gaat. Zodra we meer weten, laten we het hier weten! 

Pasi

Level 19
  • 10614Posts
  • 508Oplossingen
  • 5873Likes

@SK111  schreef:

Ik wacht al 3 maanden tot ik mijn gratis 12 maanden disneyplus kan activeren. Ik wordt door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kan vertellen waarom ik enkel de betaalde service kan aanschaffen. 

 

Wie kan mij helpen?


Tja, ik denk voorlopig niemand !

Als u rond bladert door dit forum, dan zal u merken dat er veel meer klanten wachten op de activatie van hun 'gratis' product. Blijkbaar Heeft Ziggo daar nog steeds problemen mee, terwijl sommigen ( zoals u ) al heel lang daarop wachten.

Dus ... helaas ... u bent niet de enige en die 3 maanden is m.i. ook al geen uitzondering meer ! Afwachten maar totdat u geluk hebt en Ziggo eindelijk doet wat het belooft !

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

@SK111 Het is al geruime tijd stil waarvoor mijn oprechte excuses. Ik heb nog eens kritisch gekeken naar de situatie rondom de activatieproblemen met jouw klantnummer. Gek genoeg staat 12 maanden Disney+ niet actief onder jouw klantnummer. Er valt dus ook niks te koppelen waardoor je inderdaad alleen de betaalde variant tegenkomt in Mijn Ziggo.

 

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor 12 maanden gratis Disney+. Je mag de bestelling accorderen en dan nogmaals in Mijn Ziggo checken wat er mogelijk is om het te activeren. 

Zou je ons op de hoogte willen houden of het lukt en zo niet, wat je zoal ziet? Screenshots zijn dan welkom.

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ook ik wacht al langer dan 3 maanden op de “gratis” Disney plus, vanmiddag telefonisch ent Steffany gesproken, zij beweerde dat het bij verschillende klanten al was gelukt maar helaas bij mij nog niet, kon helaas ook niet zeggen wanneer het dan wel gaat lukken en als klap op de vuurpijl ook niet garanderen dat de 12 maanden gratis pas ingaan op het moment dat t wel lukt….. slechte service Ziggo 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Roanne,

Zuur dat je al zo lang wacht op dit cadeau, goed dat je dit topic hebt gevonden. Hoewel we nog geen terugkoppeling hebben gekregen van @SK111, wil ik alsnog proberen dezelfde workaround toe te passen bij jou ook de 12 maanden gratis Disney+ opnieuw erin te zetten. Ik heb dit zojuist in orde gemaakt. Er staan helaas nog steeds storingen hieromtrent open, maar desalniettemin ben ik erg benieuwd of dit verbetering brengt. Houd ons op de hoogte!

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Helaas!! Ik zie dat ik de streamingsdienst kan activeren echter alleen als ik akkoord ga met maandelijks

€ 9,99, dit lijkt me niet de bedoeling, jammer……

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Dat is inderdaad niet de bedoeling. De order staat er nét in, geef het voor de zekerheid nog even de tijd voor een nieuwe poging.

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En dus 24 uur gewacht met de volgende poging, lukt nog steeds niet…..

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2159Posts
  • 200Oplossingen
  • 1511Likes

Hi @Roanne, je zal het wel aardig zat zijn zo ondertussen. Het duurt ook erg lang, excuus daarvoor. Ik heb je voorbeeld doorgezet naar onze specialisten. In de tussentijd wil ik je graag tegemoet komen door je een gratis zenderpakket aan te bieden voor de periode van 3 maanden. Je kan kiezen uit Film1, Ziggo Sport Totaal, Kids, TV Plus of ESPN. Uiteraard houden we je daarnaast ook op de hoogte van de status omtrent dit issue.

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Beste Welmoed, dank voor het aanbod maar daar heb ik geen belangstelling voor; ik heb liever dat jullie het aanbod van een jaar “gratis” Disney plus eindelijk in orde gaan maken…!!

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hallo Ziggo, ik wacht nu al sinds eind januari op mijn “gratis” Disney+ abo maar ondanks vele beloftes werkt het nog steeds niet en blijft het angstvallig stil bij jullie, misschien toch maar weer overstappen naar mijn oude provider, die maakte de beloftes iig waar…….

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 2159Posts
  • 200Oplossingen
  • 1511Likes

Hi @Roanne, excuus voor het lange lange lange wachten. Ik heb je gegevens intern nogmaals onder de aandacht gebracht. Zodra ik nieuws heb hoor je het!

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dat is dan de zoveelste keer dat dit beloofd wordt, ik geloof het onderhand niet meer, tijd voor een nieuwe provider die zijn beloftes wel nakomt….

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

En ja hoor, voor de zoveelste keer een mail ontvangen dat ik mijn GRATIS Disney+ nog steeds niet geactiveerd heb, goh, hoe zou dat nu toch komen….. Als ik de link in de mail aanklik krijg ik de aanbieding om Disney+ te activeren voor slecht € 9,99 per maand, hoezo gratis…… 😡 gaan jullie er nu eindelijk iets aan doen Ziggo

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

Het is inderdaad schrijnend dat je dergelijke mails krijgt terwijl er nog geen enkele progressie is geboekt. Aan jou ligt het in ieder geval niet. Ik heb nog geen nieuws, dus ik moet helaas opnieuw een beroep doen op je geduld. Het spijt me.

Roanne

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Inmiddels weer 4 weken verder en je raadt het al: krijg nog steeds mailtjes om de 12 maanden gratis Disney te activeren en ook nog steeds kan ik enkel de betaalde versie activeren, ondertussen krijg ik alleen maar te horen dat ik geduld moet hebben. Dit probleem speelt al maanden en zo langzamerhand begin ik er echt tabak van te krijgen, Ziggo, ga dit nu eindelijk eens oplossen…….

RB1313

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde. Even leek het goed te gaan maar ik kreeg een bericht dat mijn abonnement pas later weer beschikbaar was. 
Eerst stond er dat ik het kon activeren op 26 juni, nu staat er vanaf 3-8. 
ik heb er geen vertrouwen in. Ik hoop dat de moderator ook mij kan helpen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5598Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Hi @RB1313 Jammer dat je geen gebruik kunt maken van Disney+ Kun je aangeven waar je die datum precies ziet staan?