Vraag
Reacties
Gebruiker3
Level 2

Disney+ al 3 maal op factuur, maar krijg het niet geactiveerd

Ik heb bij mijn abbonement een jaar lang gratis Disney+ ontvangen, maar nog niet gekregen. Ondanks sommige tips op jullie zeer contra-intuitieve website niet gelukt om te activeren.

Bij de pakketten stond eerst: beschikbaar vanaf 27 februari. Maar als ik vandaag (1 maart) kijk, staat er opeens: beschikbaar vanaf 2 april.

Op mijn laatste factuur staat dat ik vanaf 27 januari 1 jaar gratis Disney+ heb, Ik neem aan dat jullie de begindatum wijzigen naar de dag waarop ik daadwerkelijk van Disney+ mag gaan genieten.

Met vriendelijke groet,

Henk de Vries

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
12 Reacties 12
Robert1966!
Level 7

gewoon ziggo bellen en dit uit leggen komt het zekker wetten goed

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Gebruiker3 en welkom op de Ziggo Community!

Om misverstanden voor te zijn. Het Disney+ abonnement staat (gratis) op de factuur vanaf 27 januari. Echter tussentijds is het niet gelukt om Disney+ werkende te krijgen. 

Geheel nog niet gelukt of per 27 februari werkende? Dat is op dit punt niet helder. Hoor het graag van je Henk!

0 Kudos
Pasi
Level 19

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods op dit forum natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw Ziggo gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Tja, Ziggo heeft al heel lang dit soort problemen, waardoor klanten hun extra pakket niet kunnen activeren. Terwijl het in rekening brengen Ziggo altijd wel lukt.

Zoals u al gemerkt hebt, staan er op dit forum talloze topics met exact dezelfde vraag, blijft dit probleem zich voordoen en kijkt Ziggo iedere keer heel verbaasd als het een klant weer eens niet lukt !

Alleen een Ziggo moderator kan dit voor u oplossen.

P.s. ik heb Ziggo geïnformeerd, dat uw volledige naam in uw logje staat en dat dát ( op dit openbare forum ) niet nodig is. Waarom @Dennis dat niet is opgevallen en uw naam heeft weggepoetst, dat weet/snap ik niet 😲.

0 Kudos
Gebruiker3
Level 2
Topicstarter

Hi Dennis,

Geheel nog niet gelukt.

Ik heb wel een level erbij op Ziggo Community (?)

Groet, Henk

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Wat jammer dat het niet wil lukken met het activeren van Disney+ @Gebruiker3 ! Wanneer je in je Mijn Ziggo account kijkt, zie je dit dan wel actief staan? En wat zie je precies wanneer je Disney+ wilt activeren, krijg je een melding en zo ja welke precies? 

0 Kudos
Gebruiker3
Level 2
Topicstarter

Hi Judith,

Erg jammer ja... intussen het advies van @Robert1966! opgevolgd, en jouw collega (?) opgebeld....

"vanwege een technische storing is het momenteel niet mogelijk om het Disney+ van nieuwe abonnees te activeren"

Da's lekker.... nou ja, in ieder geval afgesproken dat mijn gratis jaar pas in gaat op het moment dat e.e.a. werkt. Helaas kon zij dit niet per email bevestigen want.... Bij de Ziggo-helplijn kunnen ze blijkbaar niet met klanten mailen (??)

ad (?) - Ben jij een collega van degene die ik gesproken heb? Hoe zit dat met 'Community Moderator'? 

ad (??) - Mocht jij een IT-er van Ziggo spreken: Als ze Disney+ activeren gefixed hebben, kunnen ze dan eens de helpdesk vertellen hoe je moet emailen

Steefb
Level 20

@Gebruiker3  schreef:

ad (?) - Ben jij een collega van degene die ik gesproken heb? Hoe zit dat met 'Community Moderator'? 

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Wat een teleurstelling dat je geen gebruik kunt maken van jouw 12 maanden gratis Disney+. Er speelt inderdaad een storing met de activatie op jouw account. Je gegevens deel ik graag ten behoeve van het onderzoek, rest mij alleen nog de vraag welk e-mailadres je wenst te gebruiken. Hiervoor stuur ik je nog even een privébericht waarop je mag reageren. Wanneer het opgelost is, moet ik je helaas schuldig blijven. Wel kan ik je bevestigen dat het inderdaad pas ingaat op het moment dat het werkt.

Overigens is e-mail inderdaad geen contactkanaal meer. Wel zijn er diverse andere manieren waarop je met ons in contact kunt komen, zoals contact via de VodafoneZiggo App, chat, telefoon, social media én de Community. 

0 Kudos
Gebruiker3
Level 2
Topicstarter

Hi Vincent

Raar verhaal....

Dat er iets niet werkt, prima, kan gebeuren. Wat mij wel enigszins stoort is het volgende:

- Het ziggo abbonement is mij verkocht met 1 jaar gratis Disney+. Je maakt mij niet wijs dat deze storing pas ontstaan is nadat het verkocht is. Ik ga er dus vanuit dat jullie verkoper(s) op de hoogte konden zijn van deze storing en dus bewust iets verkochten wat niet geleverd kan worden.

- Op een of andere manier krijg ik niet zwart op wit dat het jaar Disney+ pas ingaat nadat de storing verholpen is. Jullie Helpdesk kan niet emailen, en ik krijg geen antwoord op mijn vraag wat een Ziggo moderator is.

Dus beste @Vincent  en @Judith , spreken jullie namens jezelf, of namens Ziggo? Zijn jullie persoonlijk teleurgesteld dat ik geen Disney+ kan kijken, of is Ziggo teleurgesteld dat het niet werkt?

En wat betreft mijn emailadres... beide emailadressen gaan naar dezelfde inbox. Maar als je mijn een persoonlijk bericht wil sturen, doe het dan namens Ziggo.

Groet, Henk

P.S. Jullie registratie formulier werkt ook niet geheel vlekkeloos. Vandaar dat ik 'Gebruiker3' ben, en niet Henk3 o.i.d.

P.P.S. Ik ben intussen level 2. Ik wou daar iets grappigs over zeggen, maar als je dat probeert vertelt 'de computer' dat dat niet mag (?)

Genoeg werk voor de IT afdeling dus, maar laat ze eerst het Disney+ probleem fixen. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Gebruiker3 

Inmiddels heb je een privébericht ontvangen van mijn collega Vincent. Hier heb je nog niet op gereageerd. Om je gegevens toe te voegen aan het lopende onderzoek zien we graag de gevraagde informatie tegemoet. Je mag hiervoor reageren op Vincent zijn privébericht. Zodra Disney+ actief is, dan gaan de 12 maanden gratis ook lopen. Daar zullen we zorg voor dragen 🙂

Wat betreft de Community moderator. Op deze pagina lees je meer informatie wat een moderator is en wat je van ons mag verwachten. 

Wat aanvullende informatie omtrent het 'registratieformulier'. Dat je je niet hebt kunnen registreren met 'Henk3' heeft ermee te maken dat deze gebruikersnaam al in gebruik is. Op het moment dat je je wilt registeren met een gebruikersnaam welke al in gebruik is, wordt er logischerwijs verzocht om een andere gebruikersnaam te kiezen. 

0 Kudos
Gebruiker3
Level 2
Topicstarter

En weer een maand verder zonder dat ik van Disney+ mag genieten.... Ook geen bericht over hoe lang Ziggo denkt dat het gaat duren... niets!

Hoe moeilijk kan het zijn?

Is dit alleen met Disney+, of lukt het ook niet met Netflix, Viaplay o.i.d.?

Is het misschien tijd om dit op een andere manier op te lossen (financiele compensatie)? 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

In sommige situaties is er inderdaad geen voortgang en zit het muurvast. Zo is er ook bij jou ook nog geen verandering - ik weet ook niet op welke termijn het is opgelost - en laat ik vooropstellen dat ik dat ronduit beschamend vind. Uiteraard delen wij elk signaal richting de oplospartijen en vragen we om updates. Tot nu toe zonder resultaat. Ik stuur je nog even een privébericht.

0 Kudos