Ik heb bij mijn abbonement een jaar lang gratis Disney+ ontvangen, maar nog niet gekregen. Ondanks sommige tips op jullie zeer contra-intuitieve website niet gelukt om te activeren.
Bij de pakketten stond eerst: beschikbaar vanaf 27 februari. Maar als ik vandaag (1 maart) kijk, staat er opeens: beschikbaar vanaf 2 april.
Op mijn laatste factuur staat dat ik vanaf 27 januari 1 jaar gratis Disney+ heb, Ik neem aan dat jullie de begindatum wijzigen naar de dag waarop ik daadwerkelijk van Disney+ mag gaan genieten.
Met vriendelijke groet,
Henk de Vries
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
gewoon ziggo bellen en dit uit leggen komt het zekker wetten goed
Olá @Gebruiker3 en welkom op de Ziggo Community!
Om misverstanden voor te zijn. Het Disney+ abonnement staat (gratis) op de factuur vanaf 27 januari. Echter tussentijds is het niet gelukt om Disney+ werkende te krijgen.
Geheel nog niet gelukt of per 27 februari werkende? Dat is op dit punt niet helder. Hoor het graag van je Henk!
Hallo,
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.
Om u te helpen, hebben de Ziggo mods op dit forum natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ) uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw Ziggo gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Tja, Ziggo heeft al heel lang dit soort problemen, waardoor klanten hun extra pakket niet kunnen activeren. Terwijl het in rekening brengen Ziggo altijd wel lukt.
Zoals u al gemerkt hebt, staan er op dit forum talloze topics met exact dezelfde vraag, blijft dit probleem zich voordoen en kijkt Ziggo iedere keer heel verbaasd als het een klant weer eens niet lukt !
Alleen een Ziggo moderator kan dit voor u oplossen.
P.s. ik heb Ziggo geïnformeerd, dat uw volledige naam in uw logje staat en dat dát ( op dit openbare forum ) niet nodig is. Waarom @Dennis dat niet is opgevallen en uw naam heeft weggepoetst, dat weet/snap ik niet 😲.
Hi Dennis,
Geheel nog niet gelukt.
Ik heb wel een level erbij op Ziggo Community (?)
Groet, Henk
Wat jammer dat het niet wil lukken met het activeren van Disney+ @Gebruiker3 ! Wanneer je in je Mijn Ziggo account kijkt, zie je dit dan wel actief staan? En wat zie je precies wanneer je Disney+ wilt activeren, krijg je een melding en zo ja welke precies?
Hi Judith,
Erg jammer ja... intussen het advies van @Robert1966! opgevolgd, en jouw collega (?) opgebeld....
"vanwege een technische storing is het momenteel niet mogelijk om het Disney+ van nieuwe abonnees te activeren"
Da's lekker.... nou ja, in ieder geval afgesproken dat mijn gratis jaar pas in gaat op het moment dat e.e.a. werkt. Helaas kon zij dit niet per email bevestigen want.... Bij de Ziggo-helplijn kunnen ze blijkbaar niet met klanten mailen (??)
ad (?) - Ben jij een collega van degene die ik gesproken heb? Hoe zit dat met 'Community Moderator'?
ad (??) - Mocht jij een IT-er van Ziggo spreken: Als ze Disney+ activeren gefixed hebben, kunnen ze dan eens de helpdesk vertellen hoe je moet emailen
@Gebruiker3 schreef:
ad (?) - Ben jij een collega van degene die ik gesproken heb? Hoe zit dat met 'Community Moderator'?
WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators regelmatig in ieder topic langs komen. Ze zijn te herkennen aan de "Community Moderator" toevoeging achter hun forum naam.
Wat een teleurstelling dat je geen gebruik kunt maken van jouw 12 maanden gratis Disney+. Er speelt inderdaad een storing met de activatie op jouw account. Je gegevens deel ik graag ten behoeve van het onderzoek, rest mij alleen nog de vraag welk e-mailadres je wenst te gebruiken. Hiervoor stuur ik je nog even een privébericht waarop je mag reageren. Wanneer het opgelost is, moet ik je helaas schuldig blijven. Wel kan ik je bevestigen dat het inderdaad pas ingaat op het moment dat het werkt.
Overigens is e-mail inderdaad geen contactkanaal meer. Wel zijn er diverse andere manieren waarop je met ons in contact kunt komen, zoals contact via de VodafoneZiggo App, chat, telefoon, social media én de Community.
Hi Vincent
Raar verhaal....
Dat er iets niet werkt, prima, kan gebeuren. Wat mij wel enigszins stoort is het volgende:
- Het ziggo abbonement is mij verkocht met 1 jaar gratis Disney+. Je maakt mij niet wijs dat deze storing pas ontstaan is nadat het verkocht is. Ik ga er dus vanuit dat jullie verkoper(s) op de hoogte konden zijn van deze storing en dus bewust iets verkochten wat niet geleverd kan worden.
- Op een of andere manier krijg ik niet zwart op wit dat het jaar Disney+ pas ingaat nadat de storing verholpen is. Jullie Helpdesk kan niet emailen, en ik krijg geen antwoord op mijn vraag wat een Ziggo moderator is.
Dus beste @Vincent en @Judith , spreken jullie namens jezelf, of namens Ziggo? Zijn jullie persoonlijk teleurgesteld dat ik geen Disney+ kan kijken, of is Ziggo teleurgesteld dat het niet werkt?
En wat betreft mijn emailadres... beide emailadressen gaan naar dezelfde inbox. Maar als je mijn een persoonlijk bericht wil sturen, doe het dan namens Ziggo.
Groet, Henk
P.S. Jullie registratie formulier werkt ook niet geheel vlekkeloos. Vandaar dat ik 'Gebruiker3' ben, en niet Henk3 o.i.d.
P.P.S. Ik ben intussen level 2. Ik wou daar iets grappigs over zeggen, maar als je dat probeert vertelt 'de computer' dat dat niet mag (?)
Genoeg werk voor de IT afdeling dus, maar laat ze eerst het Disney+ probleem fixen.
Hi @Gebruiker3
Inmiddels heb je een privébericht ontvangen van mijn collega Vincent. Hier heb je nog niet op gereageerd. Om je gegevens toe te voegen aan het lopende onderzoek zien we graag de gevraagde informatie tegemoet. Je mag hiervoor reageren op Vincent zijn privébericht. Zodra Disney+ actief is, dan gaan de 12 maanden gratis ook lopen. Daar zullen we zorg voor dragen 🙂
Wat betreft de Community moderator. Op deze pagina lees je meer informatie wat een moderator is en wat je van ons mag verwachten.
Wat aanvullende informatie omtrent het 'registratieformulier'. Dat je je niet hebt kunnen registreren met 'Henk3' heeft ermee te maken dat deze gebruikersnaam al in gebruik is. Op het moment dat je je wilt registeren met een gebruikersnaam welke al in gebruik is, wordt er logischerwijs verzocht om een andere gebruikersnaam te kiezen.
En weer een maand verder zonder dat ik van Disney+ mag genieten.... Ook geen bericht over hoe lang Ziggo denkt dat het gaat duren... niets!
Hoe moeilijk kan het zijn?
Is dit alleen met Disney+, of lukt het ook niet met Netflix, Viaplay o.i.d.?
Is het misschien tijd om dit op een andere manier op te lossen (financiele compensatie)?
In sommige situaties is er inderdaad geen voortgang en zit het muurvast. Zo is er ook bij jou ook nog geen verandering - ik weet ook niet op welke termijn het is opgelost - en laat ik vooropstellen dat ik dat ronduit beschamend vind. Uiteraard delen wij elk signaal richting de oplospartijen en vragen we om updates. Tot nu toe zonder resultaat. Ik stuur je nog even een privébericht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.