Beste leden,
Sinds deze week kan ik geen gebruik meer maken van het 12 maanden gratis disney+ welke in Oktober is geactiveerd en waarvan we ook al met veel plezier gebruik hebben gemaakt.
Sinds enkele dagen word ik bij disney omgeleid naar een betaalpagina waar ik alleen kan heractiveren dmv een betaling te voldoen. Dat lijkt me niet de bedoeling de eerste 12 maanden. Hoe kan ik weer gebruik maken van mijn al geactiveerde gratis disney+ account?
Mvg,
Patrick
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.
Hi,
Dit probleem is opgelost, getroffen klanten hebben een e-mail gekregen met uitleg en een activatie e-mail om hun Disney account weer te activeren. Ervaar je nog wel problemen met Disney+ dat sinds 23 november jl. niet meer werkt, laat het dan weten in dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Mindraider, welkom op de Community!
Zomaar geen toegang meer hebben tot je 12 maanden gratis Disney+ is natuurlijk een dikke flater. Ik ben ervoor je ingedoken en ik zie dat er een collectief incident is aangemaakt op 23-11. Meerdere users zijn dus geraakt door dit incident. Ik zet je gegevens graag door zodat de koppeling hersteld kan worden. Log je in op Disney+ met je zelfde account als waarmee je op deze Community bent geregistreerd: p.d***@hotmail?
Daarnaast viel het me op dat er per 23-11 een wijziging in de gebruikersnaam van Mijn Ziggo heeft plaatsgevonden. Mogelijk heeft dit niks met het incident te maken, maar ik communiceer het sowieso richting de onderzoekspartijen.
Hoi Vincent,
Wij ervaren sinds vandaag precies hetzelfde probleem. Zou je het voor ons ook kunnen doorzetten? Met hetzelfde e-mailadres als gekoppeld aan deze community account. Alvast bedankt.
Thijs
Hi @TvanDongen Dank voor je melding en spijtig dat je dit probleem ook ervaart. Mijn collega's werken aan een herstelactie. Dat betekent dat alle getroffen klanten in de komende dagen een e-mail krijgen om Disney+ opnieuw te activeren, je zult dus een dezer dagen zo'n e-mail ontvangen. We houden het incident vanaf hier in de gaten. Mocht er nieuws zijn, dan laten we dit weten.
@Mindraider Ook jij zult een e-mail ontvangen om de toegang tot Disney+ via Ziggo te herstellen.
Hi,
Dit probleem is opgelost, getroffen klanten hebben een e-mail gekregen met uitleg en een activatie e-mail om hun Disney account weer te activeren. Ervaar je nog wel problemen met Disney+ dat sinds 23 november jl. niet meer werkt, laat het dan weten in dit topic.
Hoi Rikst,
Wij hebben helaas niets ontvangen?
Groet!
Hi @TvanDongen
Dat is vreemd! Ik ben aan het uitzoeken wat er aan de hand is, zodra ik meer weet laat ik het aan je weten.
Beste @Rikst @Vincent , ook ik heb dit probleem, en geen email ontvangen met een oplossing.
Binnen 'Mijn Ziggo' staat er in het overzicht wel dat ik Disney+ heb, maar als ik dan klik op 'diensten beheren' dan krijg ik de melding 'je hebt geen actieve abonnementen'. Daarnaast natuurlijk dat ik bij inloggen bij Disney+ zelf inderdaad gevraagd wordt om mij in te schrijven voor een 'plan', dus mijn abonnement is daar niet meer actief.
Ik hoop dit dit snel te verhelpen is. Alvast bedankt.
Groeten, Stefan
Goedemiddag,
Ook hier kunnen we inderdaad ineens niet meer inloggen en moeten we het abonnement herstarten terwijl we sinds september hebben afgesloten. Ik heb ook geen mail ontvangen.
Graag zou ik ook hulp krijgen!
Mvg Rianne
@TvanDongen @StefanvdM @RiannePrent Enorm zuur dat jullie sinds enkele dagen geen toegang meer hebben tot jullie gratis Disney+ abonnement. Hoewel het storingsticket - wat betrekking had op de situatie van @Mindraider - gesloten is, staat er een ander storingsticket open waar ik jullie op heb aangemeld. Zodra er voortgang is, melden we in dit topic.
Goedemiddag Vincent,
we zitten inmiddels al bijna 2 weken zonder Disney+ en het begint nu wel wat te lang te duren. Weet je inmiddels al wat meer?
Helaas is er geen update dan wel oplossing te melden. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wanneer je dit kunt verwachten, gezien er diverse problemen en oorzaken spelen met verscheidene streamingsdiensten in achterliggende systemen. Als er voortgang is, dan hoor je het van ons in dit topic.
Goedemiddag,
Als het voor anderen (o.a. originele aanmaker van dit topic) wel opgelost met o.a. een (re)activatiecode voor Disney+, wat weerhoudt het dan om dit ook voor de klanten te doen die hier nu nog last van hebben? Ik snap dat het wellicht een lastig probleem is om uit te zoeken in de backend aan jullie kant, maar ondertussen zit de klant reeds 2 weken zonder een overeengekomen dienst. Wat wordt hier aan gedaan? Wordt dit opgeteld bij ons abonnement nadat de initiele periode van 12 maanden is afgelopen?
Je reactie is volkomen begrijpelijk. Het is ook ronduit waardeloos dat jullie al zo lang zonder Disney zitten.
Het probleem waar de topicstarter echter mee te maken had, lijkt identiek aan die van jou en anderen, maar was op de achtergrond een verschillend issue. Helaas is de oplossing die voor de topicstarter van toepassing was, niet 1 op 1 over te nemen.
Volgens mij loopt de communicatie ook wat langs elkaar heen: wij zijn gisteravond gebeld door Ziggo en kunnen inmiddels weer kijken gelukkig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.