SIMON_DRENTHE

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Direct je abonnement aanpassen' op mijn ZIGGO lukt niet

Zodra ik via mijn ZIGGO mijn abonnement probeer aan te passen, MOVIES en SERIES XL naar MOVIES en SERIES, worden automatisch allerlei vinkjes bij media box geactiveerd en ook blijft MOVIES en SERIES XL actief.

Dit maakt het onmogelijk om mijn pakket even simpelweg aan te passen van MOVIES en SERIES XL naar MOVIES en SERIES.
Ik heb dit nu telefonisch moeten doen via de ZIGGO klantenservice. Dit brengt extra telefoon kosten met zich mee, dus dit is dikke onzin. Fix die mijn ZIGGO eens! Of leg mij eens uit hoe het wel zou moeten kunnen via MIJN ZIGGO?!?!

bvd!
1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey SIMON_DRENTHE . Welkom hier!
Ik begrijp heel goed dat je hier tureluurs van wordt.

Je hebt een oud abonnement dat in de nieuwe vorm niet meer bestaat. Dit zorgt ervoor dat een aanpassing in je abonnement even door ons gedaan moet worden.
Simpel gezegd; er zijn nog enorm veel "oude" abonnementssamenstellingen en de mijnZiggo omgeving kan niet op al deze verschillende vormen aanpassen.

Gelukkig is het inmiddels allemaal gelukt :-). Mocht je de volgende keer niet willen bellen en zo belminuten kwijtraken, kan je ook altijd met ons chatten (dat kan zelfs 24/7), een contactformulier invullen, via webcare of de Community contact opnemen. Genoeg opties dus 🙂

Uitgelicht topic