Sinds een paar maanden krijg ik zowel digitaal en analoog de factuur m.b.t. mijn verbruik. De analoge versie vindt ik verspilling en overbodig daar al jaren de digitale versie goed werkt.
Ik kan dit nergens wijzigen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Josl,
Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hoi @Josl,
Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo.
Hoi Rikst,
Hier hetzelfde probleem. Ik heb vorige week na berichtgeving van jullie wijzigingen aangebracht in mijn account en analoge post in alleen digitaal gezet. Nu zie ik dat deze nog steeds op analoog staat en ik deze niet meer kan aanpassen.
Zie het ook graag aangepast worden. Digitale post is prima.
Mvg Maat
Hartelijk welkom op de community, @Maatstra
Natuurlijk, dat is geen enkel probleem. Ik heb de communicatie per post voor je uitgezet 😉
Super, dank je wel. Wanneer kan ik dit terug zien in mijn account? Er staat nu nog type factuur, papier.
@Maatstra Het kan 24 tot 48 uur duren voordat de wijziging ook zichtbaar is in Mijn Ziggo. Nu zag ik dat mijn collega de communicatie per post (voor commercïele benadering) had uitgezet, maar op basis van je laatste bericht begrijp ik dat je dus ook de factuur graag online wilt ontvangen. Dat heb ik zojuist dan ook voor je aangepast. Vanaf de volgende factuur ontvang je per e-mail een bericht dat de factuur gereed is en deze is dan via Mijn Ziggo te bekijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.