1
Vraag
2
Reacties
Josl

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Digitale en analoge post - wijzigen in alleen digitaal

Sinds een paar maanden krijg ik zowel digitaal en analoog de factuur m.b.t. mijn verbruik. De analoge versie vindt ik verspilling en overbodig daar al jaren de digitale versie goed werkt.

Ik kan dit nergens wijzigen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 364Oplossingen
  • 885Likes

Hoi @Josl

Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63435Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16788Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 364Oplossingen
  • 885Likes

Hoi @Josl

Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic