Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Josl
Level 3

Digitale en analoge post - wijzigen in alleen digitaal

Sinds een paar maanden krijg ik zowel digitaal en analoog de factuur m.b.t. mijn verbruik. De analoge versie vindt ik verspilling en overbodig daar al jaren de digitale versie goed werkt.

Ik kan dit nergens wijzigen

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Josl

Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Josl

Goed dat je het aangeeft! Ik heb het versturen van de specificatie voor je stopgezet. Mogelijk ontvang je er nog eentje die al aangemaakt is, maar hierna vind je al info enkel nog in Mijn Ziggo. 

Maatstra
Level 1

Hoi Rikst,

Hier hetzelfde probleem. Ik heb vorige week na berichtgeving van jullie wijzigingen aangebracht in mijn account en analoge post in alleen digitaal gezet. Nu zie ik dat deze nog steeds op analoog staat en ik deze niet meer kan aanpassen.

Zie het ook graag aangepast worden. Digitale post is prima.

Mvg Maat

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Hartelijk welkom op de community, @Maatstra 
Natuurlijk, dat is geen enkel probleem. Ik heb de communicatie per post voor je uitgezet 😉 

0 Kudos
Maatstra
Level 1

Super, dank je wel. Wanneer kan ik dit terug zien in mijn account? Er staat nu nog type factuur, papier.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Maatstra Het kan 24 tot 48 uur duren voordat de wijziging ook zichtbaar is in Mijn Ziggo. Nu zag ik dat mijn collega de communicatie per post (voor commercïele benadering) had uitgezet, maar op basis van je laatste bericht begrijp ik dat je dus ook de factuur graag online wilt ontvangen. Dat heb ik zojuist dan ook voor je aangepast. Vanaf de volgende factuur ontvang je per e-mail een bericht dat de factuur gereed is en deze is dan via Mijn Ziggo te bekijken.