1
Vraag
2
Reacties
Daniellebouw

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Deco M4 retour

Goedemorgen,

 

Ik heb vandaag de nieuwe wifi pods besteld.

Kunt u voor mij de huur van de deco M4 stopzetten en regelen dat deze retour kunnen. 

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Danielle Bouwmeester.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @Daniellebouw! Je ontvangt zo een bevestiging van de opzegging van de Deco M4 🙂 Uiteraard ontvang je ook snel een retourdoos om ze naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Het stopzetten van de Deco's zal ik aan een Medewerker vragen van Ziggo en het voorleggen en vragen of ze een retourdoos kunnen opsturen.

 

Omdat het weekend is zal de bezetting minimaal zijn, Maandag tot Vrijdag zijn er meer Ziggo Moderators aanwezig, ik heb het voorgelegd en ze komen dit topic vanzelf in. Je hoeft alleen maar af te wachten.

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Super bedankt Dave 👍

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Daniellebouw. Dave heeft ons even aan de mouw getrokken om snel tot actie over te gaan. Ik zie dat de bestelling en de verzending al loopt, dat kan ik niet meer veranderen.

 

Maar wanneer je dit pakket niet aanneemt van de pakket bezorger (weigeren aan de deur) dan gaat alles meteen weer retour naar ons en gaat het abonnement niet in.

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Anne H De bestelling moet gewoon doorgaan maar we willen de deco M4 laten stopzetten en terugsturen en de pods die nu besteld zijn daarvoor in de plaats huren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Daniellebouw heb je de Deco's al in huis?

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Bert ja klopt deze huren we nu een jaar ongeveer , dus deze wil ik retour sturen en nu de pods die ik vandaag besteld heb voor in de plaats. Dus de huur van de deco kan stop gezet worden en nieuwe huur voor de pods.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat kan een Ziggo moderator voor je doen, ik denk dat je eerste bericht bij de eerdere moderator iets anders is overgekomen dan je bedoelde.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

@Daniellebouw Wil je hier laten weten wanneer je de Pods hebt ontvangen? Als de bestelling dan hier administratief is afgerond, kunnen we de Deco's voor je opzeggen en maken we alles in orde. Voor nu wens ik je een fijne zondag. 

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Sander  Dank je , als de pods binnen zijn laat ik het weten , jij fijne zondag 😃

Daniellebouw
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Sander De pods zijn binnen , wil jij aub de deco opzeggen en zorgen dat ze retour kunnen naar jullie. Alvast heel erg bedankt . 😃

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Daniellebouw  schreef:

@Sander De pods zijn binnen , wil jij aub de deco opzeggen en zorgen dat ze retour kunnen naar jullie. Alvast heel erg bedankt . 😃


Bedankt voor je terugkoppeling. 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @Daniellebouw! Je ontvangt zo een bevestiging van de opzegging van de Deco M4 🙂 Uiteraard ontvang je ook snel een retourdoos om ze naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic