1
Vraag
2
Reacties
EV1964

Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Deco M4 en 2 netwerk 2,5 en 5 andere namen geven ? Hoe doe ik dat ? (ivm connecten Sonos aan 2.5)

Hoe kan ik in de Deco app een gescheiden netwerk aanmaken dat alleen maar 2.5Heeft ? Dat ivm het pogen om mn probleem op te lossen met instabiel Sonos.

 

 

Sonos (gen1) is veselijk instabiel, maar lijkt als ik alles op 2.5Ghz zet veel beter te werken....

 

Ik zou dus 2 gescheiden netwerken willen met 2 namen, eentje voor 2.5 en eentje voor 5ghz. Maar de app geeft die mogelijkheid niet zo te zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arrows

Level 9
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 54Likes

Dit kan in de Deco app gedaan worden:

 

  • Ga naar 'Meer' onder in de app
  • Ga naar Wifi

In dit scherm kan je 2.4 of 5 Ghz uitzetten. Gescheiden netwerk gaat niet zo makkelijk, de Deco's kennen alleen een hoofdnetwerk (met voor beide dezelfde namen) of het gastnetwerk. Ik gebruik hiervoor het gastnetwerk, waarbij ik geïsoleerd van het hoofdnetwerk uitgezet heb. Mijn hoofdnetwerk staat alleen 5Ghz aan en op het gastnetwerk alleen 2.4Ghz. Hierdoor heb ik toch een gescheiden wifi.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arrows

Level 9
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 54Likes

Dit kan in de Deco app gedaan worden:

 

  • Ga naar 'Meer' onder in de app
  • Ga naar Wifi

In dit scherm kan je 2.4 of 5 Ghz uitzetten. Gescheiden netwerk gaat niet zo makkelijk, de Deco's kennen alleen een hoofdnetwerk (met voor beide dezelfde namen) of het gastnetwerk. Ik gebruik hiervoor het gastnetwerk, waarbij ik geïsoleerd van het hoofdnetwerk uitgezet heb. Mijn hoofdnetwerk staat alleen 5Ghz aan en op het gastnetwerk alleen 2.4Ghz. Hierdoor heb ik toch een gescheiden wifi.

EV1964
Topicstarter
Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

En hebben die dan verschillende namen ? Ok, ik zie t al. gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic