1
Vraag
2
Reacties
nosterum

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De automatische incasso is niet gelukt & inloggen Mijn Ziggo lukt niet.

Beste community,

 

Ik krijg nu al enkele keren de melding dat de automatische incasso is niet gelukt. Hier al twee keer voor gebeld en te horen gekregen dat alle instellingen goed zouden moeten staan.

 

Nu wilde ik dit zelf nogmaals controleren door in te loggen op Mijn Ziggo en naar Mijn instellingen te gaan... Kreeg nu alleen de volgende melding: "We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer" (Fout code: -1)

 

Graag word ik met beide problemen geholpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hi @nosterum, welkom op de Community! 


Wanneer een incasso mislukt dan koppelt de bank dit met een code terug aan ons, deze code geeft de oorzaak aan en heb ik dus voor je gecheckt. De code die ik bij de incasso's zie staan geeft aan dat de incasso voor de verwerkingsdatum is geweigerd door (de bank van) de debiteur. Dit geeft dus eigenlijk aan dat wij geen toestemming hebben gekregen om de incasso af te schrijven, waardoor dit steeds fout gaat. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met jouw eigen bank om dit op te lossen. Zodra die toestemming daar in het systeem staat, moet de automatische incasso lukken. 

Wat betreft de foutmelding die je in MijnZiggo naar voren krijgt, dat is hier geen bekende en ik kon hem ook niet reproduceren. Mijn advies zou dus zijn om eerst eens de cookies te verwijderen en/of een andere browser te testen. Krijg je de melding dan nog steeds naar voren, dan horen we het natuurlijk graag. 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hi @nosterum, welkom op de Community! 


Wanneer een incasso mislukt dan koppelt de bank dit met een code terug aan ons, deze code geeft de oorzaak aan en heb ik dus voor je gecheckt. De code die ik bij de incasso's zie staan geeft aan dat de incasso voor de verwerkingsdatum is geweigerd door (de bank van) de debiteur. Dit geeft dus eigenlijk aan dat wij geen toestemming hebben gekregen om de incasso af te schrijven, waardoor dit steeds fout gaat. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met jouw eigen bank om dit op te lossen. Zodra die toestemming daar in het systeem staat, moet de automatische incasso lukken. 

Wat betreft de foutmelding die je in MijnZiggo naar voren krijgt, dat is hier geen bekende en ik kon hem ook niet reproduceren. Mijn advies zou dus zijn om eerst eens de cookies te verwijderen en/of een andere browser te testen. Krijg je de melding dan nog steeds naar voren, dan horen we het natuurlijk graag. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates