Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar de 27ste van de maand.waar kan dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JosvandenEnd
Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Dat kun je niet zelf, maar een Ziggo moderator wel.
Bedenk daarbij wel, dat als je nu voor de huidige maand betaald, je dan ook voor de volgende maand gaat betalen, zoals nu de standaard is.
Dus kun je mogelijk op de eerstvolgende factuur de huidige maand en de volgende maand bij elkaar opgeteld zien, zijnde een dubbel totaalbedrag.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @JosvandenEnd
Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...