1
Vraag
2
Reacties
JosvandenEnd

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum automatische incasso wijzigen

ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar  de 27ste van de maand.waar kan dat?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @JosvandenEnd

Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56481Posts
  • 3718Oplossingen
  • 13535Likes

Dat kun je niet zelf, maar een Ziggo moderator wel.

Bedenk daarbij wel, dat als je nu voor de huidige maand betaald, je dan ook voor de volgende maand gaat betalen, zoals nu de standaard is.

Dus kun je mogelijk op de eerstvolgende factuur de huidige maand en de volgende maand bij elkaar opgeteld zien, zijnde een dubbel totaalbedrag.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @JosvandenEnd

Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates