JosvandenEnd

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum automatische incasso wijzigen

ik wil de datum van automatische incasso verschuiven naar  de 27ste van de maand.waar kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JosvandenEnd

Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kun je niet zelf, maar een Ziggo moderator wel.

Bedenk daarbij wel, dat als je nu voor de huidige maand betaald, je dan ook voor de volgende maand gaat betalen, zoals nu de standaard is.

Dus kun je mogelijk op de eerstvolgende factuur de huidige maand en de volgende maand bij elkaar opgeteld zien, zijnde een dubbel totaalbedrag.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JosvandenEnd

Je ziet niets over het hoofd! Dit is iets wat je zelf niet kunt aanpassen, maar waar een medewerker aan te pas moet komen. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Uitgelicht topic