beertje23

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum automatische incasso aanpassen

Beste ziggo, mijn automatische incasso word steeds geweigerd door geen saldo. Ik wil dit graag laten aanpassen naar een andere datum. Geprobeerd te bellen maar wordt helemaal tureluurs van de bel optiemenu en kom hier niet uit. In mijnziggo kan ik dit ook niet aanpassen. Ik weet het even allemaal niet meer. Waarom beginnen jullie niet gewoon met de beloptie ´Wilt u iemand spreken, blijf aan de lijn´ ?

 

Serieus, ik wordt hier zwaar gefrustreerd van. En hoe contacteer ik hier een Ziggo moderators/medewerker? Ik kom er niet uit, sorry.  Ik zou graag gewoon simpel een datum verandering willen..

 

Dank u

 

Marco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Klopt hoor @beertje23, maar na de wijziging betaal je één maand vooruit. In juni betaal je dan de factuur van juni en juli. In juli betaal je de factuur voor augustus enz. 

Ik heb het voor je aangepast! 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @beertje23 

Je hebt een lullig probleem dat waarschijnlijk redelijk simpel kan worden opgelost. De chatfunctie heb je ook al geprobeerd?

Enfin, op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben, komen Ziggo moderators  meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Ik weet zeker dat zij je verder willen helpen.

 

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hallo @beertje23

Dat is een vervelende situatie. Inderdaad een goed plan om de datum te wijzigen. Is het ondertussen al gelukt? Zo niet, rond welke data wil je dat de incasso laten plaats vinden? Dan maak ik dit in orde. 

beertje23
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Krista, nope, is ondertussen nog niet gelukt. Het zou dus heel fijn zijn als je dit voor mij kan veranderen.

Mijn voorkeur voor de datum zou zijn de 20e van de maand.

Alvast bedankt.

 

Gegroet. 🙂

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Dat kan ik voor je veranderen, @beertje23. Hou er wel rekening mee dat het rond de 20e zal zijn. Het kan dus een paar dagen daarvoor of daarna worden afgeschreven. Is dat oké? 

beertje23
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, maak er dan de 23e van. Dan zal het altijd goed gaan.

 

Mijn dank is groot.

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Oh @beertje23 ik moet er nog wel even bij vermelden dat de volgende factuur dan eenmalig dubbel zal zijn (huidige maand + volgende maand). Is dit oké voor jou?

beertje23
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De factuur van deze maand(reeds betaald), is al voor volgende maand. Dus dan ga ik 2 maanden vooruit lopen? Het zij zo dan maar.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Klopt hoor @beertje23, maar na de wijziging betaal je één maand vooruit. In juni betaal je dan de factuur van juni en juli. In juli betaal je de factuur voor augustus enz. 

Ik heb het voor je aangepast! 

beertje23
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry dat ik het niet begrijp. De factuur die ik deze maand betaald heb is toch al voor juni, waarom moet ik dan de factuur voor volgende maand wederom voor juni betalen? Dat is dus 2 keer voor juni, dat klopt toch niet?

 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

De afgelopen factuur was voor de maand mei, @beertje23. In mijn Ziggo kun je eventueel de facturen openen en de specificaties bekijken. 

beertje23
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, was in de veronderstelling dat ik al een maand vooruit liep. Wat dus niet zo is na controle van mijn facturen.

Dus inderdaad volgende maand 2 facturen betalen om 1 maand vooruit te lopen vind ik dus geen probleem. 

 

Nogmaals bedankt voor je hulp en ik ben blij dat het dus nu geregeld is.

 

Beertje23

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Begrijpelijk hoor, @beertje23. Fijn dat je het even gecontroleerd hebt. 

Heel graag gedaan! 

anjaborst

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Ik wil ook graag de datum van mijn automatische incasso wijzigen naar het einde van de maand. 

Zouden jullie dit kunnen regelen?

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @anjaborst!

Natuurlijk kunnen wij dit ook voor jou regelen. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. De factuur van 15 juni 2022 is al gereed en wordt nog wel middels de oude wijze afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

anjaborst

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas staat het nog niet goed. Is het mogelijk om dit dan voor volgende maand te doen? Groetjes Anja

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @anjaborst, excuses! De factuur stond al klaar dus het is inderdaad met ingang van volgende maand. 

Uitgelicht topic