Vinture23

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum afschrijving veranderen.

Goedemorgen,

 

Ik had een vraag, mijn abbonement word er altijd de 24ste afgeschreven.

Want ik had eerst een andere baan waar ik de 23ste uit uibetaald werd.

 

Maar nu heb ik sinds een paar maanden een andere/ nieuwe baan waar er de 25ste uitbrtaald word, en ik vind het fijner als hrt ziggo abbonement op het begin van de nieywe maand erafgehaald zou kunnen worden zodat ik aan het einde  van de maand nog geld heb voor onvoorziene dingen die toevallig kapot gaan ofzo en vind ik sowieso fijner.

 

Dus mijn  vraag is: zou het abbonementbedrag er ook de 27 af gehaald kunnen worden,,dat zou erg fijn zijjn.

 

Dankjewel, 

Met vriendelijke Groet Tim 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @Vinture23, gefeliciteerd met je nieuwe baan :-)! Nu het salarismoment is aangepast, is het ook heel logisch dat je je incassodatum wil wijzigen naar een later moment. 

Ik heb goed nieuws en het incassomoment kunnen verplaatsen. De incasso vindt voortaan rond de 30ste van de maand plaats. De wijziging is pas volgende maand verwerkt, dus eind december is het dus echt actief :-)!

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan dit voor je regelen en komt binnenkort in dit topic.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @Vinture23, gefeliciteerd met je nieuwe baan :-)! Nu het salarismoment is aangepast, is het ook heel logisch dat je je incassodatum wil wijzigen naar een later moment. 

Ik heb goed nieuws en het incassomoment kunnen verplaatsen. De incasso vindt voortaan rond de 30ste van de maand plaats. De wijziging is pas volgende maand verwerkt, dus eind december is het dus echt actief :-)!

Vinture23
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel, dat is fijn.

Zo komt het beter uit.😊

Dankjewel voor de snelle reactie dn de goede hulp. 

Met Vriendelijke Groet. Tim

Uitgelicht topic